Rygge Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Ha en jävligt bra nyårsafton! Nu drar jag på nyårsfest.........syns nästa år!!!!! Hare hårt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Ha det gott. Nytt fräsht år om några timmar med nya spännande frågor. * Vem skriver årdets första inlägg? * Vem skriver årdets bästa/sämsta inläggg? * Vem skriver årdets bästa demolåt? * Vem av oss har minst liv utaför forumet nästa år? Ses på andra sidan! MVH Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 (redigerat) GOTT NYTT ÅR!!! Ha det så skoj - för det ska jag... 😉 Redigerat 31 december 2004 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Damn Claes 😉 Ska du spränga hela byn eller? 😄 Gott nytt år på eder alla! Må nästa år bringa mycket stim-pengar och nya prylar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Just så Gnytt nott rå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Ha ett Gott Nytt År och sånt shit. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Gott nytt allihop. Jag får tydligen titta bort mot Oxie i år, eller hur Claes? 🙂😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Gott nytt år som tusan. Håll era nyårslöften nu!!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Gott slut och Gott nytt... smäll inte bort era händer nu bara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trombonisten Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Gott nytt. Trombonisten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Got(h)t nytt musikår alla forumiter ! detta kommer att bli ett spännande år ! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 Gott nytt år kära medlemmar! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 Gott nytt allihop. Jag får tydligen titta bort mot Oxie i år, eller hur Claes? 😛😎 Jag blev lite orolig, eftersom det var j-t dimmigt tidigare på kvällen - men det blev bra till slut. 😄 Alla fingrar i behåll också. 🙂 God fortsättning på det nya året! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 Gott nytt år! Kommer inte ihåg om jag skrivit det innan. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 GOTT NYTT ÅR 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duende Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 God fortsättning. ..Varför har jag ont i huvudet i dag?? 🙂😎😛 Henrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 God fortsättning. ..Varför har jag ont i huvudet i dag?? 😎🙂🙂 Henrik Tänkte just fråga det samma... Kanske någon ny eptimi som härjar?😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 Gott nytt år och god fortsättning till hela det glada gänget här! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 (redigerat) GOTT NYTT ÅR!!! Ha det så skoj - för det ska jag... 😄 Schysst paket! Såna där konstbomber hade jag oxå, de täckte himlen ganska bra.. 😎 Hade även Svea's största tårta (edit: butikssortiment alltså). Fick nästan ont i nacken så länge den varade. 🙂 Fasar för vad nästa års budget kommer att hamna på, för man ska ju överträffa sig själv för varje år. 😛 Gott nytt år på er alla!! Redigerat 1 januari 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.