Jump to content
Annons

I have a dream


Dingbats

Recommended Posts

En ofta återkommande dröm jag har är att jag blir attackerad och rejält tuggad på av en best till hund. Drömmen slutar alltid med att jag efter en stunds fight på liv och död slår ihjäl fanskapet med bara händerna... Undrar om det betyder något...

(Har i och för sig blivit attackerad och biten av en hund IRL. Men det var av en schäfer, och inte riktigt under samma bestialiska omständigheter, även om det blev en del tugghål och blod... Schäfern överlevde, levde ett gott liv och dog av naturliga orsaker.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
shit! Då är det nått liknande jag oxå fått. 😳

Har vaknat i i natten av att hela kroppen har kramp och det rejäla rysningar genom hela kroppen samtidigt som jag känner mit helt hög på droger, eller kan tänka mig att man känner sig så då.

Väldigt obehagligt.

Ja, de där rysningarna brukar en del kalla vibrationsstadiet, som är startpunkten för många att uppnå lucida drömmar, d.v.s. drömmar där man vet om att man drömmer och på så sätt kan styra dessa hur man vill.

Upplevelsen är inte direkt påfallande lik någon psykedelisk drog jag testat, men det är helt klart ett väldigt skruvat och hallucinogent tillstånd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag drömde om en tjej från min klass i gymnasiet i natt. Hon är såhär hardcore typ, så inte "min typ" egentligen, inte för det spelar nån roll för jag ser henne inte på det viset (det är bara att jag är lite hopplös och trots allt fortfarande tonåring, herregud), men hon är nån slags blandning mellan det och indiepoppare på nåt konstigt vis. Vi pratade kanske bara fem gånger under hela gymnasiet eller nåt, men hon blev ändå min favorit för hon kändes så på riktigt och inte falsk och äcklig. Sen röker hon och knullar som fan och har massa jobbig ångest och så (fast vem har iofs inte det) men hon är ändå fan najs. Hon är ganska kort och svarthårig, halvkorean.

Jag drömde i alla fall om henne i natt, att vi var i samma situation tillsammans på nåt ställe och vi pratade om Belle & Sebastian.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...