Zyan Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Kollar på andra butiker som dv247? Joo..jag har såklart redan kollat där. Även på Jam och Musikbörsen. Det blir en jul utan gitarr 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 (redigerat) Jag önskar mig en el-visp 🥰 Edit: Nej just ja... De va musikprylar de va frågan om. Sorry! 😉 Redigerat 3 december 2009 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Joo..jag har såklart redan kollat där. Även på Jam och Musikbörsen. Det blir en jul utan gitarr 😲 Ajdå, ja då är det inte mycket att göra åt. Det var synd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 I musikväg lite skivor. Övrigt lite film och böcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Ett lagat ljudkort vore trevligt. Mitt Delta 1010 har kolat. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Justwannagroove Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Jag nöjer mig med det lilla. Något av följande och en kopp glögg. Oh, precis en sådan har jag tillgänglig hemma! Min lista: -ATH-M50 -Stillwell rocket -En skärm till (gills det?) -Extern hårddisk (-ll- ???) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fertan Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Joo..jag har såklart redan kollat där. Även på Jam och Musikbörsen. Det blir en jul utan gitarr 🙁 Musikshopen.com? dolphinmusic.co.uk? freddansmusik.se? emusic.se? Finns väl fler än DV, Thomann, Jam och MB? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Jag har nog inte önskat mig nån musikpryl av närstående, det blir lätt lite för dyra presenter då :-P Det jag dock hade velat haft, är en egen lokal att ha studio i... Får la börja titta på hus snart :-P ...dock skulle ett nytt MIDI-keys sitta fint, med massa rattar o reglage 😄 E de förresten nån som har tips om en vettig djembetrumma för max 1000kr? Min fru o jag önskar oss det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Musikshopen.com?dolphinmusic.co.uk? freddansmusik.se? emusic.se? Finns väl fler än DV, Thomann, Jam och MB? 😉 Tacksam för tipsen. Tyvärr så hittar jag inte gitarren hos någon annan än Thomann. (den du länka till saknar pärlemorplattorna, utan har bara prickar). Verkar inte heller finnas på hagströms hemsida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Skämt åsido. Vill ha en extremt lättspelad gitarr som funkar med mina händer och inte är för dyr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Jag önskar mig en el-visp 🥰 Edit: Nej just ja... De va musikprylar de va frågan om. Sorry! 😱 Visst är det musikrelaterat: ElvisP 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
YogSothoth Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Skämt åsido. Vill ha en extremt lättspelad gitarr som funkar med mina händer och inte är för dyr. Jag vet inte hur dina händer funkar, men Höfner VeryThin var nåt av det trevligaste jag spelat på på länge. Extremt lättspelad hals och trevligt sound. /Andreas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Visst är det musikrelaterat: ElvisP 😆 Elvisp är ett instrument. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Nya Logic Studio hade suttit fint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tectic Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Jag skulle vilja ha: - Ableton Live 8 eller Logic Studio 9 - En APC 40 till Ableton - Korg PadKontrol - Ett schysst turntable plus en jävla massa dubplates Det är inte en chans att jag får allt det där på grund av kostnaderna, men man kan ju alltid drömma 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
linuskarlsson Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Audio Technica AT2020 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Oh, precis en sådan har jag tillgänglig hemma! Min lista: -ATH-M50 -Stillwell rocket -En skärm till (gills det?) -Extern hårddisk (-ll- ???) Ok. Om jag fixar din lista, fixar du min? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fertan Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Tacksam för tipsen.Tyvärr så hittar jag inte gitarren hos någon annan än Thomann. (den du länka till saknar pärlemorplattorna, utan har bara prickar). Verkar inte heller finnas på hagströms hemsida. Knepigt.. Fanns bara skumma färger på Hagströms hemsida, WH verkar vara någon hemlig spec.version! Kan kräva vissa kunskaper av tyska, inte den blekaste om de levererar till Sverige... http://www.audioelectric.de/shop/product_i...ngdeluxewh.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Ska han vara fylletomten hos dig? Fan han lovade ju mig Les Paulen. Vilken svikare han är. 😛 Hmm, tror han tänker blåsa oss, han önskar sig ju själv en les paul.... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stickane Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Hej! Jag önskar mig wave-lab och ett par bra monitorer. Hm undrar om det kommer fram till tomten. Mvh Stickane Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Skämt åsido. Vill ha en extremt lättspelad gitarr som funkar med mina händer och inte är för dyr. Har fortfarande lite dåligt samvete för den där avataren..... så va fan, jag ger dig väl en lättspelad gitarr då. Men du får INTE ladda ner den förrän på julafton. GOD JUL!!!! http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=192 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Visst är det musikrelaterat: ElvisP 😲 Just ja 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 8 december 2009 Trådstartare Dela Postat 8 december 2009 Zyan, Thomann verkar ha guran på lager. http://www.thomann.de/se/hagstrom_vikingdeluxe_wh.htm ----------------------- Själv kan jag avsölja att jag har köpt Siberlius 6 till julklapp som jag redan sprättat upp. Dyrt som f-n (6800:-) men grymt bra notationsprogram. http://www.sibelius.com/products/sibelius/6/index.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Strummindude Postat 8 december 2009 Dela Postat 8 december 2009 Nylurar: AKG K-701 (redan beställt - tysken hade chockpris) http://www.thomann.de/se/akg_k701.htm En vassare ASIO-drivis till mitt I-Onix U42S. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cRiTza Postat 8 december 2009 Dela Postat 8 december 2009 Jag nöjer mig med det lilla. Något av följande och en kopp glögg. Spelar du bas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mahawi Postat 8 december 2009 Dela Postat 8 december 2009 Jag nöjer mig med det lilla. Något av följande och en kopp glögg. Jag blir alldeles snurrig i luvan av den bilden. Ser ut som en leksaksbas med jättekort hals. Jag är förvisso nyvaccinerad mot schwajnis, det kanske är en bieffekt. 😠 Jag skulle nog önska mig Modartt Pianoteq 3, men det blir kalsonger och strumpor istället misstänker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carle Postat 10 december 2009 Dela Postat 10 december 2009 En extern hårdisk (att flytta runt ljudfiler mellan studios på) Förnyad prenumeration på Sonic Förnyad prenumeration på Studio Ett bolag som vill släppa mina alster. Är sugen på en Telecaster, en chorus-pedal och någon bandmik. Men tomten som kommer hem till mig har inte så mycket pengar. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 10 december 2009 Dela Postat 10 december 2009 Ja en får vara realistisk att jag inte får något som helst musikrelaterat i år eller något år alls. Ingen i familjen som begriper sig på det där att hålla på med musik ens. Så fick köpa mina egna lite i förskott och bidde ett graph-tech stall till guran och en Plate 140 så jag är nöjd. Efter det kan jag stå ut med få lite kläder eller vad nu det blir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 10 december 2009 Dela Postat 10 december 2009 Jag önskar mig en Revox B77 rullbandspelare. Digitalt ljud är ju bara skit. Fast det är synd att revoxarna är i stereo, det borde bara vara ett spår på dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 10 december 2009 Dela Postat 10 december 2009 Men varför sålde du din om du önskar dig en mycket snarlik Revox? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.