Jump to content
Annons

Vad önskar ni i julklapp ?

spaceman

Recommended Posts

Annons
  • Svar 60
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

maart (oregistrerad)

-Yanagisawa T992

-Roland RD-700gx

-Nord Electro III (73)

-Avalon VT-737SP tube

-API 3124

-Summit Audio TLA-50

-Pro Tools HD3 med en trevlig i7-maskin och gärna en C24

-gjutna öronproppar

🙂

Dela på andra sajter

Svårt att önska sig mer när man redan har mycket prylar, men kanske någon Microtech-Gefell mikrofon och en Lynx Aurora8.

Om jag hittar en trevlig ersättare för min tracking-hörlursförstärkare från Behringer, med samma funktioner men bättre ljudkvalitet, så hade det förstås inte heller varit fel... 😉

Sedan hade en portion inspiration också suttit fint, så att jag kunde komma igång med lite nytt skapande efter en ganska lång svacka... 🙂

Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag önskade mig en massa instruktions DVDer faktiskt. Typ lär dig spela bas, trummor sjunga och så vidare. Skulle vara kul att brädda sig lite på den frånten med.

Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Jag önskar mig en Gibson Les Paul och det ska jag få också, av slejnard! 😲

Ska han vara fylletomten hos dig? Fan han lovade ju mig Les Paulen. Vilken svikare han är. 😎

Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Tänkte köpa den som en julklapp till sig själv men när jag skulle beställa så var den slut på Thomann 😲

Vad gör man nu?

Kollar på andra butiker som dv247?

Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Svårt att önska sig mer när man redan har mycket prylar, men kanske någon Microtech-Gefell mikrofon och en Lynx Aurora8.

Om jag hittar en trevlig ersättare för min tracking-hörlursförstärkare från Behringer, med samma funktioner men bättre ljudkvalitet, så hade det förstås inte heller varit fel... 😉

Sedan hade en portion inspiration också suttit fint, så att jag kunde komma igång med lite nytt skapande efter en ganska lång svacka... 😲

För i helvete Claes du ska inte ha några mer prylar! Du har mer än de flesta av oss andra någonsin kommer att ha under en livstid. 😎 Men inspiration kan vi gå samman och skrapa ihop till dig. 🙂

Dela på andra sajter

Har faktiskt allt som jag önskar då det gäller prylar i alla fall just nu. Däremot skulle jag önska att jag hade mer tid.

Tid för att skriva låtar och arra men även tid för att lära mig nya instrument eller att sjunga bättre. Att lära sig nya instrument skulle antagligen innebära en önskan om nya prylar som trumsett, Flygelhorn, Cellos och Engelska Horn. Som det är nu hinner jag inte använda ens en tiondel av de prylar jag har.

Då ska ni veta att jag har inte speciellt mycket fina musikprylar även om jag har en hyfsad samling av mickar och channelstrips.

Dela på andra sajter

Sedan hade en portion inspiration också suttit fint, så att jag kunde komma igång med lite nytt skapande efter en ganska lång svacka... 😆

Om du har för mycket prylar kan du skicka över av ditt överflöd till mig, som juklapp.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.