spaceman Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 (redigerat) Vad önskar ni tomten kommer med när det gäller musik/studioprylar i år ? Redigerat 3 december 2009 av spaceman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Vad önskar ni tomten kommer med när det gäller musik/studioprylar i år ? Hagström Viking Deluxe, WH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maart (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 -Yanagisawa T992 -Roland RD-700gx -Nord Electro III (73) -Avalon VT-737SP tube -API 3124 -Summit Audio TLA-50 -Pro Tools HD3 med en trevlig i7-maskin och gärna en C24 -gjutna öronproppar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 -Inspirationsglögg - Gibson Les Paul - Brusfria tagningar - Fender Blues Junior -Zoom Q3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 En låtskrivare, en producent och ett skivkontrakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Svårt att önska sig mer när man redan har mycket prylar, men kanske någon Microtech-Gefell mikrofon och en Lynx Aurora8. Om jag hittar en trevlig ersättare för min tracking-hörlursförstärkare från Behringer, med samma funktioner men bättre ljudkvalitet, så hade det förstås inte heller varit fel... 😉 Sedan hade en portion inspiration också suttit fint, så att jag kunde komma igång med lite nytt skapande efter en ganska lång svacka... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rabieshund Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 -VSL Vienna Appassionata Strings I & II Full -VSL Vienna Solo Strings I & II Full -VSL Vienna Woodwinds I & II Full -VSL Vienna Brass I & II Full -Pengar -Godis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 En ny iMac. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Inte för att jag skulle banga på ett HD 3 system och c 24... men på riktigt då! -Yamaha HS 80s -Behringer bcf 2000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pikzel Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Det går ju alltid att ta i lite i för mycket, men det vore väldigt trevligt att få dessa: ESI nEar08 Eller ett par DJ-hörlurar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Jag önskar mig en Gibson Les Paul och det ska jag få också, av slejnard! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Mickstativ Sm57:a (alltid bra och kan aldrig bli för många) CM3:a, äger bara en, så två vore ändå bra att ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 En Empress Superdelay skulle ju inte sitta fel! Dräggel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Gibson Firebird Roland VG-99 ...finner det knappast troligt att någon köper det åt mig, tyvärr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Hagström Viking Deluxe, WH Tänkte köpa den som en julklapp till sig själv men när jag skulle beställa så var den slut på Thomann 😄 Vad gör man nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 En Bo Diddley-gitarr, annars blir det skilsmässa med advokater. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Jag önskade mig en massa instruktions DVDer faktiskt. Typ lär dig spela bas, trummor sjunga och så vidare. Skulle vara kul att brädda sig lite på den frånten med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fulis Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 En busshållplats så jag kan slippa äga bil och åka buss till jobbet och slippa slänga 4-5000 i månaden på ingenting. Då kan man köpa leksaker och fritid istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Jag önskar mig en Gibson Les Paul och det ska jag få också, av slejnard! 😲 Ska han vara fylletomten hos dig? Fan han lovade ju mig Les Paulen. Vilken svikare han är. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Tänkte köpa den som en julklapp till sig själv men när jag skulle beställa så var den slut på Thomann 😲Vad gör man nu? Kollar på andra butiker som dv247? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Svårt att önska sig mer när man redan har mycket prylar, men kanske någon Microtech-Gefell mikrofon och en Lynx Aurora8.Om jag hittar en trevlig ersättare för min tracking-hörlursförstärkare från Behringer, med samma funktioner men bättre ljudkvalitet, så hade det förstås inte heller varit fel... 😉 Sedan hade en portion inspiration också suttit fint, så att jag kunde komma igång med lite nytt skapande efter en ganska lång svacka... 😲 För i helvete Claes du ska inte ha några mer prylar! Du har mer än de flesta av oss andra någonsin kommer att ha under en livstid. 😎 Men inspiration kan vi gå samman och skrapa ihop till dig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
max92 Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 komponenter, kretskort och paneler till min blivande modular! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iGnu Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 En matta till studion och en uppdatering av Logic 9 tack! så man kan börja arbeta i Logic igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Har faktiskt allt som jag önskar då det gäller prylar i alla fall just nu. Däremot skulle jag önska att jag hade mer tid. Tid för att skriva låtar och arra men även tid för att lära mig nya instrument eller att sjunga bättre. Att lära sig nya instrument skulle antagligen innebära en önskan om nya prylar som trumsett, Flygelhorn, Cellos och Engelska Horn. Som det är nu hinner jag inte använda ens en tiondel av de prylar jag har. Då ska ni veta att jag har inte speciellt mycket fina musikprylar även om jag har en hyfsad samling av mickar och channelstrips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fertan Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Mungiga med hardcase 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emili01 Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Virus Ti 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Tid, talang och tålamod. (Eller något härifrån.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Jag nöjer mig med det lilla. Något av följande och en kopp glögg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 december 2009 Dela Postat 3 december 2009 Svårt att önska sig mer när man redan har mycket prylar, men kanske någon Microtech-Gefell mikrofon och en Lynx Aurora8.Om jag hittar en trevlig ersättare för min tracking-hörlursförstärkare från Behringer, med samma funktioner men bättre ljudkvalitet, så hade det förstås inte heller varit fel... 😉 Sedan hade en portion inspiration också suttit fint, så att jag kunde komma igång med lite nytt skapande efter en ganska lång svacka... 😆 Om du har för mycket prylar kan du skicka över av ditt överflöd till mig, som juklapp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.