martinm Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Hej! Eftersom jag har gjort några sporadiska besök på det här forumet under de senaste månaderna, framför allt på demosidan, tänkte jag att det kanske är dags för en presentation. Jag är en hobbymusiker som har gitarr som huvudinstrument, men också fuskar lite med bas, keyboard, trummor o sång. Mitt mål är att bli bättre på att arrangera flera instrument tillsammans eftersom jag tidigare mest har ägnat mig åt ett instrument åt gången. Ett annat mål är att få till en hyffsad ljudbild på mina inspelningar och det är här som detta forum har varit till hjälp. Jag vill passa på att tacka för de kommentarer som jag har fått när jag har lagt in demolåtar. Om någon vill höra vilken slags "musik" jag sysslar med så finns det lite låtar på min hemsida: http://medlem.spray.se/martinm Om ni har kommentarer och tips så får ni gärna maila mig. martinm 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Welcome martinm.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Tjäna! Välkommen! Vilken widescreen avatar du har! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 hajhaj vi brukar ställa lite speciella frågor till alla nykomlingar Vilken är din favoritöl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Hej på dig, du. Och välkommen hit!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rygge Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Hej o Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Välkommen hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Hej å välkommen! Gott nytt år också! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 31 december 2004 Trådstartare Dela Postat 31 december 2004 vi brukar ställa lite speciella frågor till alla nykomlingar Vilken är din favoritöl? Jag gillar gratis öl bäst /martinm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Welcome som tusan =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 Ztravo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.