brille Postat 1 december 2009 Dela Postat 1 december 2009 Fick precis hem min BCD 3000 med Traktor LE. FörstĂ„r dock inte hur fasen man ska konfigurera kontrollen med datorn. (AnvĂ€nder en Mac) Need help fast! //Oskar đź Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
brille Postat 1 december 2009 TrÄdstartare Dela Postat 1 december 2009 Jag har nu fÄtt ljud i lurarna. Men jag fÄr inte ljud i högtalarna. MÄste man koppla in högtalarsladdarna i Behringer-lÄdan? Kan man inte köra ljudet frÄn datorn direkt? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
brille Postat 1 december 2009 TrĂ„dstartare Dela Postat 1 december 2009 (redigerat) VA fan. Pluggade in vĂ€nstra och högra högtalarna i baksidan av lĂ„djĂ€veln. Nu lĂ„ter de iallafall. Dock sĂ„ har jag en baslĂ„da som jag inte kan koppla in dĂ€r bak, pĂ„ grund av att "hĂ„len" Ă€r redan upptagna av L - R högtalarna. Sedan sĂ„ hör jag bara i vĂ€nstra hörsnĂ€ckan nĂ€r jag lyssnar i hörlurarna?! HJĂLP! đ Redigerat 1 december 2009 av brille Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 1 december 2009 Dela Postat 1 december 2009 Efter som att du anvÀnder berhingern som interface (ljudkort) sÄ bör du nog plugga in högtalarna i lÄdan. Du kan nog anvÀnda sÄ du kör ljud frÄn datorn om du gÄr in pÄ systeminstÀllningar / ljud och sen pÄ ljud ut vÀlja inbygd ljud ut, men dÄ kan du nog inte anvÀnda hörlurarna i behringer burken. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
brille Postat 1 december 2009 TrÄdstartare Dela Postat 1 december 2009 (redigerat) Efter som att du anvÀnder berhingern som interface (ljudkort) sÄ bör du nog plugga in högtalarna i lÄdan. Du kan nog anvÀnda sÄ du kör ljud frÄn datorn om du gÄr in pÄ systeminstÀllningar / ljud och sen pÄ ljud ut vÀlja inbygd ljud ut, men dÄ kan du nog inte anvÀnda hörlurarna i behringer burken. Okej, tack. Ja, det Àr sÄ jag har gjort nu... Fan vad jag Àr lack pÄ den hÀr jÀvla Behringer-lÄdan. Redigerat 1 december 2009 av brille Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
brille Postat 1 december 2009 TrÄdstartare Dela Postat 1 december 2009 SÄ man kan inte koppla in ett par vanliga datorhögtalare till den? :S ( de med grön Ànde pÄ sladden) + subwoofer Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
brille Postat 1 december 2009 TrÄdstartare Dela Postat 1 december 2009 BUMP Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 1 december 2009 Dela Postat 1 december 2009 jovisst kan du de, skaffa rÀtt adapter bara. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
brille Postat 1 december 2009 TrĂ„dstartare Dela Postat 1 december 2009 jovisst kan du de, skaffa rĂ€tt adapter bara. Ah fan đ!! Fan vad gutt đ!!!! Du har rĂ€ddat min kvĂ€ll! Tack sĂ„ mycket! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
brille Postat 1 december 2009 TrĂ„dstartare Dela Postat 1 december 2009 (redigerat) Med en sĂ„dan kabel Ă€r'e bara att sticka in en "gröning", sĂ„ fungerar baslĂ„da, och bĂ„da högtalarna đ? + hörlurar i mixern Redigerat 1 december 2009 av brille Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.