BburnerR Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Hej! Kan inte hitta detta nånstans på forumet så jag slänger ut frågan. Någon som testat Cubase 3 med windows 7? Fungerar det? Hade tänkt köpa ny dator och då är det ju bra om Cubase 3 fungerar, eller blir jag tvungen att uppgradera Cubase också?
Gilbert Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Hej!Kan inte hitta detta nånstans på forumet så jag slänger ut frågan. Någon som testat Cubase 3 med windows 7? Fungerar det? Hade tänkt köpa ny dator och då är det ju bra om Cubase 3 fungerar, eller blir jag tvungen att uppgradera Cubase också? Uppgradera nu annars blir det bara dyrare ju längre du väntar.
Claes Holmerup Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Här är Steinbergs officiella info om W7-kompatibilitet: https://www.steinberg.net/fileadmin/redakti...lity_Matrix.pdf SX3 finns inte med där - och med tanke på optimeringar för nyare hårdvara, så kan det också vara idé att uppgradera Cubase. Kostnaden för uppgradering är också en sak att tänka på - för vid nästa stora uppgradering, kommer du att få ett betydligt högre uppgraderingspris på Cubase. Den uppgradering som nu ligger på ca 2300:- är från SX3 och Cubase4, medan det ligger på ca 5900:- att uppgradera från SX2...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.