Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är heeelt omöjligt!

Han tar ju inte en ton rätt 🙂

Autotune och melodyne är ju bra för små korrigeringar och inte för en sån här kråksång 😄

Postat

😄

Blir ju hur bra som helst framåt slutet!

.. men han har väl taskig (ingen) medhörning också.. Men.. Fyfan! 😄 Tur att de va playback

Postat
Fan.. där spräcktes min hörlur... 😉

Du hade tur. Min trumhinna spräcktes precis.

Jag ska fan inte klaga på Håkan Hellström mer detta året. 😄

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Utan medhörning har man ingen chans. Inte ens jag. 😎😄😛🙂

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

oh herrejävlar.

studiosnubben måste känt sig riktigt elak när han gjorde det här.

fy tusan vad jobbigt, jag får ångest för hans skull.

Postat
oh herrejävlar.

studiosnubben måste känt sig riktigt elak när han gjorde det här.

fy tusan vad jobbigt, jag får ångest för hans skull.

Ångest för studiosnubbens eller Enriques skull? 😎

Postat

Jag har alltid tyckt att det låter som någon som sjunger med på konsert, samtidigt som han spelar in. Tvivlar starkt på att det är Enrique..fast man kan ju alltid hoppas. Den är ju rätt kul 😄😎🙂🙂😛 !!!!!!!

Henrik

Postat

Helvete vad dåligt!

Näpp Autotune riskerar att krasha pga överbelastning om man provar. 🙂

• 4 år senare...
Postat

Kanske fejk men jag vet att han inte kan sjunga så bra som på skivorna.

En av idoljury-snubbarna hade ju jobbat med Enrique och han sa att han inte kunde sjunga.

DieHard (oregistrerad)
Postat
Kanske fejk men jag vet att han inte kan sjunga så bra som på skivorna.

En av idoljury-snubbarna hade ju jobbat med Enrique och han sa att han inte kunde sjunga.

Han sade inte direkt att han inte kan sjunga utan mer att han var en medioker sångare.

Postat (redigerat)

När jag tog upp det här i en tidigare "är autotune fusk?" tråd, som blev ganska lång, så kände jag att jag fick ett ganska massivt motstånd av många som tyckte att det är ju ingen som bryr sig om autotuning används eller inte, för låter det bra så är det ju bra. Resten skiter man ju i.

Jag tycker fortfarande helt annorlunda, och kände att jag ville gnida in det lite, genom att påminna om det här, och säga att det är sånt som Iglesias man får då 😄

Redigerat av Opus99
Postat

Kan ju bli ny tävling: Vem får Enrique att låta bäst? Alla drar ner ett demo på Melodyne och försöker styra upp den där slingan. Bäst resultat vinner en licens. 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.