insolitus Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 (redigerat) Skum grej som visar på humor av typ Varan TV hos våra vänner propellerhuvudena: Gör en Subtractor, tryck med vänster musknapp på en av rackskruvarna och dra sedan musen uppåt och studera vad som händer... 🙂 Nej, Subtractorn kan inte trilla av racket! 🙂 Redigerat 22 februari 2004 av insolitus
patrik Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Heh, upptäckte det här för länge sendan också. Har försökt hitta andra små tokigheter när inspirationen har varit låg. Men tyvärr inte hittat något mer än.
insolitus Postat 22 februari 2004 Trådstartare Postat 22 februari 2004 Jag hittade faktiskt en sak i Reason 2 tror jag det var (fungerade inte efter uppgradering till 2.5). Ifall man tryckte nånstans på Matrixen så skrev dem Matrix på sin egen kontrollpanel... Lite småkul... 🙂
Plus o Minus Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 ser ut som jag inte har använt nog så många timmar i reason ... bör man logga inn på studio disken för att träna på dessa finurligheter ? 🙂
insolitus Postat 22 februari 2004 Trådstartare Postat 22 februari 2004 ser ut som jag inte har använt nog så många timmar i reason ... bör man logga inn på studio disken för att träna på dessa finurligheter ? 🙂 Njä, det är nog mest om du redan är inne i programmet.... 🙂
patrik Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 ser ut som jag inte har använt nog så många timmar i reason ... bör man logga inn på studio disken för att träna på dessa finurligheter ? 🙂 Haha, "träna" på dem 🙂 Tror inte att de ger så mycket till musiken, men rätt småskoj är det.
Plus o Minus Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Haha, "träna" på dem 🙂 Tror inte att de ger så mycket till musiken, men rätt småskoj är det. Gör en Subtractor, tryck med vänster musknapp på en av rackskruvarna och dra sedan musen uppåt och studera vad som händer... att dömma av ovanstående komentar så kan man öva sig fram till att hantera reglar bättre genom att föra musen upp och ner, vilket är det exakta händelse-förloppet när man flyttar en regel på t.ex. mixern 🙂 om det inte klassas som träning, ja då vet inte jag 🙂 mvh. kultur ambassaden
insolitus Postat 22 februari 2004 Trådstartare Postat 22 februari 2004 att dömma av ovanstående komentar så kan man öva sig fram till att hantera reglar bättre genom att föra musen upp och ner, vilket är det exakta händelse-förloppet när man flyttar en regel på t.ex. mixern 🙂 Haha!!! 🙂
L.C Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Nice. Om nu bara subtractorn kunde lägga sig på sne 🙂🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.