Glaskatten (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 (redigerat) Och bara som en parantes så är 198mm inte djupet på VL-A5 utan bredden… Dubbelärthjärna!När påstod jag att det skulle vara djupet? Jag påstod ju att 98mm INTE kunde vara djupet, men i din beräkning så måste du ju sett det som djupet eftersom baselementet är minst 125mm i diameter så kunde ju 98mm, inte vara höjd eller bredd.... Redigerat 29 november 2009 av Glaskatten
Glaskatten (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 (redigerat) Känner du att du är en bra människa? Jag är en katt, en bra katt.. Redigerat 29 november 2009 av Glaskatten
Gilbert Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Tycker du att det är ok att förolämpa folk i vardagen också? Du lär i så fall inte ha många vänner.
Glaskatten (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Tycker du att det är ok att förolämpa folk i vardagen också? Du lär i så fall inte ha många vänner. Jag har tillräckligt med vänner, behöver inga fler...Du förolämpar ju oss med dina ofta felaktiga inlägg...
Gilbert Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Jag har tillräckligt med vänner, behöver inga fler...Du förolämpar ju oss med dina ofta felaktiga inlägg... Visa mig.
Gilbert Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Host… https://www.studio.se/index.php?showtopic=47807
Gilbert Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Jag ber om ursäkt till trådskaparen, detta blir mitt sista inlägg.
Anders F Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Nu spårar den här tråden ur. Jag ber er ta personliga konversationer via PM istället. MVH Anders
Glaskatten (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Host… https://www.studio.se/index.php?showtopic=47807 Mest pinsam för dig eftersom du skriver "Ännu en tillverkare som vill få oss att tro att det går att fixa akustiken med avancerad EQ" och det går ju utmärkt...KRK Ergo har fått bra kritik i de flesta tester.
Gilbert Postat 30 november 2009 Postat 30 november 2009 Mest pinsam för dig eftersom du skriver "Ännu en tillverkare som vill få oss att tro att det går att fixa akustiken med avancerad EQ" och det går ju utmärkt...KRK Ergo har fått bra kritik i de flesta tester. http://forum.studiotips.com/viewtopic.php?f=1&t=3606
maart (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jo det har jag nog.... ja, förmodligen... 😆 Varför det? En ärthjärna är en som påstår saker som uppenbart inte stämmer... med den definitionen är det du som är ärthjärnan 😄 Jag har tillräckligt med vänner, behöver inga fler...Du förolämpar ju oss med dina ofta felaktiga inlägg... 1. Att du har tillräckligt med vänner innebär att du får bete dig hur du vill? 2. Räknas dina faktafria, felaktiga inlägg också som förolämpningar?
Glaskatten (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 med den definitionen är det du som är ärthjärnan Det var ju inte riktat till dig men känner du för att ta åt dig så varsågod, det är ju torsdag idag!
maart (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Det var ju inte riktat till dig men känner du för att ta åt dig så varsågod, det är ju torsdag idag! Av allt osakligt du skrivit var nog det bland det osakligaste nånsin. Om du läste ordentligt skulle du nämligen upptäcka att det syftade på dig.
Glaskatten (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Av allt osakligt du skrivit var nog det bland det osakligaste nånsin. Det bjuder jag på, var pannkakorna & ärt...... goda?
maart (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Det bjuder jag på, var pannkakorna & ärt...... goda? vet inte, det är du som är ärt...hjärnan
Glaskatten (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 vet inte, det är du som är ärt...hjärnan Boringskylten och repeatjokebannern kom just upp...
maart (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Boringskylten och repeatjokebannern kom just upp... sånt är subjektivt, det är upp till dig. Hindrar det mig att du tycker så? Min intresseflagga vajar nämligen... på halv stång.
Glaskatten (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 (redigerat) sånt är subjektivt, det är upp till dig. Hindrar det mig att du tycker så? Min intresseflagga vajar nämligen... på halv stång. Sörjer du din humor? Eller brist på humor rättare.. Redigerat 3 december 2009 av Glaskatten
maart (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Sörjer du din humor? Eller brist på humor rättare.. har jag sagt det? nee... vem har sagt nåt om humor? Kom ihåg att ärthjärna var ditt begrepp...
Glaskatten (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 har jag sagt det? nee... vem har sagt nåt om humor? Kom ihåg att ärthjärna var ditt begrepp... Tyvärr så kan jag inte ta åt mig äran av att ha myntat begreppet, men du kan ju glassa dig lite i the fame...Jag menar vad vore begreppet utan ...... & .......
maart (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Tyvärr så kan jag inte ta åt mig äran av att ha myntat begreppet, men du kan ju glassa dig lite i the fame...Jag menar vad vore begreppet utan ...... & ....... måhända, men det är fortfarande din definition som fäller dig. tragiskt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.