debatt Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 (redigerat) Hellu! I FIFA2009 för PlayStation 2 kan man bara spara 2 egenskapade lag. Är det nån skillnad härvid i FIFA10? Jag skulle vilja kunna skapa åtminstone 4 egna lag (eller om vi är 4 stycken som spelar), med allt vad det innebär gällande att skapa hemma- och bortadress, egna spelare med egna namn och eget utseende etc. Det är ju den finess som är mest intressant i hela spelet!! Var ska annars Tablasson, Skrot-Nisse, Akinbaja och alla andra spela.... 😕 Redigerat 26 november 2009 av debatt
Demonproducenten Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Hellu! I FIFA2009 för PlayStation 2 kan man bara spara 2 egenskapade lag. Är det nån skillnad härvid i FIFA10? Jag skulle vilja kunna skapa åtminstone 4 egna lag (eller om vi är 4 stycken som spelar), med allt vad det innebär gällande att skapa hemma- och bortadress, egna spelare med egna namn och eget utseende etc. Det är ju den finess som är mest intressant i hela spelet!! Var ska annars Tablasson, Skrot-Nisse, Akinbaja och alla andra spela.... 😆 låter ju som PES är spelet för dig istället görs fifa2010 ens till ps2? är det inte bara till 3:an?
debatt Postat 3 december 2009 Trådstartare Postat 3 december 2009 Pro Evolution Soccer har jag testat ett par versioner av en kortare tid, men inte sett att man kunde skapa egna lag och spelare i dem alls. FIFA10 finns till PS2.
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Köpte en sån där pezgrej till en tjej en gång. Sällan har någon blivit så glad för så lite.
Demonproducenten Postat 8 december 2009 Postat 8 december 2009 Pro Evolution Soccer har jag testat ett par versioner av en kortare tid, men inte sett att man kunde skapa egna lag och spelare i dem alls. det brukar finnas en hel serie med lag som är gjorda för det
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.