laxlaxlax Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 (redigerat) Jag vill ha en fruuuuu!. Oj då då var vi nästan lika då. Diehard är kärlekskrank! Visste väl att du också var en mjukis. Redigerat 29 november 2009 av laxlaxlax
Emulator Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 JObbat en del för att frå en proffsig med enkel julavatar. 😛
DieHard (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Va fan? Har provat byta med två olika men inget händer? Varför inte det då? Ingen av de är större än snåla 10kb i alla fall. Märkligt.
laxlaxlax Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 (redigerat) Va fan? Har provat byta med två olika men inget händer? Varför inte det då? Ingen av de är större än snåla 10kb i alla fall. Märkligt. Hoppa på ett ben samtidigt som du sjunger internationalen och slår dig själv med en hoprullad tidning.. och tryck sen på F5. .. då funkar det. Redigerat 29 november 2009 av laxlaxlax
Emulator Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 .....alternativt att tömma cachen, det kan också funka. Tidning förresten, vilken storlek är att föredra där?
laxlaxlax Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Tidning förresten, vilken storlek är att föredra där? Rävarna rekommenderar Studio. Du får gå in på Claes tidningstestarsite och kolla vilket nummer det var som funka bäst.
DieHard (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Hoppa på ett ben samtidigt som du sjunger internationalen och slår dig själv med en hoprullad tidning.. och tryck sen på F5. .. då funkar det. Räckte med rensa och internationalen, ja den kan jag inte.
Emulator Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Rävarna rekommenderar Studio. Du får gå in på Claes tidningstestarsite och kolla vilket nummer det var som funka bäst. Ajsomfanken. Trodde de va Guns & Ammo som gällde, men icke så. Har ett gammal ex av "Ratten" som jag tänkte testa med till påskavataren.
Fertan Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 (redigerat) Antar att det är dags att knalla till tomteverkstan och peta ihop en nu innan första advent är alldeles över ;> Hm.. brb. Edit: Sådär ja... Inscannad bild från luciatåg på dagis, tidigt 90-tal, mitt i en nysning ser det ut som. Hur mycket bättre kan det bli? Redigerat 29 november 2009 av Fertan
Carle Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Nu borde det vara sen söt bild av Santa Carle. 🙂
Fertan Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 😄 Härligt hur många som har bytt! Ja, det börjar arta sig! Hoppas det blir fler. Och att det kommer en tomteikon/smiley 😛
Linus Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Ja, det börjar arta sig! Hoppas det blir fler. Och att det kommer en tomteikon/smiley 😛
Carle Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Varför blir min inte julig. 😛 Har ju laddat upp en trixie-fixie som är uppladdad om man går in på instälningar och kollar. Men här syns den ju inte! SÄMST! 😄
Linus Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Varför blir min inte julig. 😄 Har ju laddat upp en trixie-fixie som är uppladdad om man går in på instälningar och kollar. Men här syns den ju inte! SÄMST! 🥰 Det är bara cachen i din webbläsare som inte uppfattar bilden ändrats. Högerklicka bilden, Visa bild, tryck Uppdatera-knappen i webbläsaren, bilden fräschas upp, backa tillbaka till tråden
SadamJR Postat 29 november 2009 Trådstartare Postat 29 november 2009 Va fan? Har provat byta med två olika men inget händer? Varför inte det då? Ingen av de är större än snåla 10kb i alla fall. Märkligt. Du har fortfarande ingen julavatar din grinch.
DieHard (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Är du blind? Min och alla andras är ju en mer julavatar än dig. Du har ju bara bytt till rött äpple. Det räknas inte.
SadamJR Postat 29 november 2009 Trådstartare Postat 29 november 2009 Är du blind? Min och alla andras är ju en mer julavatar än dig. Du har ju bara bytt till rött äpple. Det räknas inte. Jag måste väl va blind. Antar dessutom att vi är två. Det är inget äpple, det är en julgranskula.
DieHard (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 😉 Måste verkligen gå och kolla synen snart.
SadamJR Postat 30 november 2009 Trådstartare Postat 30 november 2009 😉 Måste verkligen gå och kolla synen snart. Tycker, om jag ska va ärlig, och det är jag nästan aldrig, att din avatar ser ut precis som förut. Vad är det du har ändrat? Du kunde väl ha slängt på ett tomteskägg eller nåt.
Carle Postat 30 november 2009 Postat 30 november 2009 Nu ser jag min julavatar. JAg är juligast och juvligast. Sen måste jag gå in till DieHards försvar. Tycker din avatar är lagom julig. 😉
Carle Postat 30 november 2009 Postat 30 november 2009 Jag och min lillasyster bjuder på hemmagjord julkalender i år, för den som är ett stort fan av omotiverat flams och trams. Vi kan tjuvstarta idag med del 1.
therocker Postat 30 november 2009 Postat 30 november 2009 Jag och min lillasyster bjuder på hemmagjord julkalender i år, för den som är ett stort fan av omotiverat flams och trams. Vi kan tjuvstarta idag med del 1. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.