SadamJR Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 Söndagen den 29/11 är det den första advent. Detta innebär att alla vi som älskar julen ikläder oss våra julavatarer. Har själv fått hjälp med att förfärdiga min. Det vackra gröna äpplet kommer att ersättas av något, för den kommande högtiden, mer passande.
DieHard (oregistrerad) Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 Och det röda äpplet ska sitta i munnen och inte hänga framför. 🥰
DieHard (oregistrerad) Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 Ja men du saknar ett äpple dock, grisen. 😉
Neosus Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 Det blir nog kanske en julgran för min del,,, får se 😉
Rabieshund Postat 27 november 2009 Postat 27 november 2009 Är väl inget att vänta på? Fram med dom!! Det är såna som du som gör att affärer börjar med julpyntet i oktober!
therocker Postat 27 november 2009 Postat 27 november 2009 Det är såna som du som gör att affärer börjar med julpyntet i oktober! 😆
laxlaxlax Postat 27 november 2009 Postat 27 november 2009 (redigerat) Dito. haha 😆 Okejdå, FÖRLÅT för att jag sårade dig. Nu får du sluta kalla analogfreak för psykopat & våldtäktsman. Och allt annat smått o gott som du brukar strö omkring dig. Det är ju otroligt vad du kommer undan med. Redigerat 27 november 2009 av laxlaxlax
SadamJR Postat 29 november 2009 Trådstartare Postat 29 november 2009 Och det röda äpplet ska sitta i munnen och inte hänga framför. 🙂 Utmanar dig DieHard. Var är din julavatar ditt gamle lik?
slejnard Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Vad önskar ni er i jul 🥰 Drar fram som en El Santa....
therocker Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 En les paul standard om det är ok, behöver du adressen eller hittar du ändå?
DieHard (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Utmanar dig DieHard. Var är din julavatar ditt gamle lik? Måste leta fram det. Okej eftersom det är första advent så får jag leta på.
DieHard (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Vad önskar ni er i jul 😲 Drar fram som en El Santa.... Nöjer mig med en Les paulstudio. Inte så krävande av mig. 😎
Limpan Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Jag har tyvärr ingen tomteluva, för vi hade precis inbrott i våran källare, så fick rita dit en istället... =) Tröga människorna snodde, bland annat, allt vårt julpynt... Va e de för människor som stjäl julsaker?? Måste vara grinchen eller nån som gjorde inbrott i vår källare... Råkar ni se en massa julpynt, en verktygslåda, träningscykel, bandyklubba, porslinsfigurer m.m så hojta till!
laxlaxlax Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Vad önskar ni er i jul 😛 Drar fram som en El Santa.... En fruuuuuuuuu! Och en veggo-burgare. Sen är jag nöjd!
Anders F Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Vad önskar ni er i jul 😛 Drar fram som en El Santa.... Nya transformers filmen Ett nytt mickstastiv Filmen G I Joe Lite kläder är aldrig fel Need for speed shift en till Line Audio CM3 En sm57:a till går alltid hem ett gäng gitarrsträngar ja, det va lite iaf 🙂 MVH Anders
KillwithSkill Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 (redigerat) Min "fuck off-fire"-tomte-avatar blev ju .... bra 😛🙂 Redigerat 29 november 2009 av KillwithSkill
Carle Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 (redigerat) Jag har önskat mig en extern hårdisk för att lättare flytta inspelade projekt mellan olika studior. Hittade en skinnjacka på Carlings som jag blev förtjust i på Carlings. Men angående skinnjackan måste jag tänka lite som man brukar skoja med Hårdrockaren som ville ha chockladboll. "Är det verkligen pop"? 😛 Kanske någon säsongsbox med Family Guy eller Two and a half men. Edit: Julavatar kommer ikväll. 🙂 Redigerat 29 november 2009 av Carle
DieHard (oregistrerad) Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 En fruuuuuuuuu! Och en veggo-burgare. Sen är jag nöjd! Oj då då var vi nästan lika då. Ja förutom hamburgaren som ska vara av kött. 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.