Claes Holmerup Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Tack för de vänliga orden - men nu får ni lägga av! Jag blir ju nästan generad... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 (redigerat) Tack för de vänliga orden - men nu får ni lägga av! Jag blir ju nästan generad... 😕 🙂 Var det du. Vi lägger inte av. hurra för Claes och Olsberg! EDIT: Allvarligt, Claes har bidragit med väldigt mycket konstruktiva tips tankar och förslag. Tack vare testsiten och forumet har man ju också kunnat kolla upp en del produkter närmare. Varmt tack. Redigerat 11 januari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Äsh då... Jag håller med Claes, man blir ju generad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 olsberg, får man föreslå en 'regler för demopostningar' fast för samarbetsforumet? typ "Sökes: basist i stockholm" Så att man slipper klicka sej in på såna trådar som söker basister i göteborg istället.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 äntligen! Bra bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.