Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Gott nytt år allihopa!

Bara ville passa på att önska er alla ett gott nytt år! Sitter på jobbet, känner mig känslomässigt instabil, flummig som fan, och kommer dra hem och öppna en flaska öl och tjuvstarta redan idag 🙂 Party sugen SOM FAAAN!

Fick för mig att det var dags att sluta snusa i tisdags, kanske har med saken att göra 😉 Lär väl bli en cigarett eller två ikväll dock, när alkoholen kommer in i bilden igen...

Vettefan vad som händer på nyår riktigt, men det kommer innefatta kompisar, sprit och eventuellt någon form av mat... Lite go musik till det också, och eventuellt mig strippande framåt 01:00-02:00 beroende på hur full jag blir =)

Jaowell! Kanske borde jobba lite innan jag drar hem dock....

Annons
Postat

Gott nytt på er alla! För min del blir det ut på krogen med någon polare, sen brukar man alltid hamna på efterfest hemma hos någon mysig tjej.. Sluta snusa, ush vilken hämsk tanke *ryser*

Postat (redigerat)

TV, filt, lösgodis (-tänder ev), Coca-cola i massor, och frugan i famnen.......

Tills hon har somnat förstås fr då sticker man ut och rokkar loss =).

Edit: Göteborgs rapé. Gött gött =)

Redigerat av addic59
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Har redan tjuvstartat me den liten Cubansk sjuårig rom. Man måste börja i tid.!!!! 🙂

Postat
Fick för mig att det var dags att sluta snusa i tisdags, kanske har med saken att göra

......kankse det kanske 😆

Lycka till , jag skulle aldrig komma på tanken ens om jag inte hade professionell vårdfolk omkring mig , och en madrasserat cell. Sist jag försökte så strimlade jag en dagstidning i perfekta remsor som jag travade snyggt på köksbordet , när suget blev för stort. Nä, snus det unnar jag mig. 😉

Postat

Du kanske har rätt, man borde väl unna sig att snusa =) Fast jag borde ju klara mig året ut i alla fall tycker jag 🙂

Blev riktigt dyngfull igår, och spenderade alla pengar jag hade tänkt att spendera idag. Kom hem klockan 10 i morses, och gick upp för ca 1 timme sedan. Funderar på om man är redo att köra bil nu, eller om jag ska ta taxi....

Men kul var det 😄 Buggade loss lite, spelade lite black jack vilket var ett misstag. Hade lite problem med addition igår, så jag körde på känsla. Vilket fick en annan kille och undra om jag överhuvudtaget har spelat black jack innan då jag inte drog något kort alls på 11, banken fick 10an som jag hade dragit annars, och alla förlorade 😉 Han verkade inte tycka om mig...

Postat

I kväll ska det supas!!!!!

Jag tar årets värsta bläcka, med smuttande på ett halvt glas champagne EFTER bomberna ( https://www.studio.se/index.php?showtopic=7130 ) ... I övrigt blir det som vanligt Coca-Cola resten av kvällen. 😉

Gott Nytt År!

Postat

Grått Nytt Hår!

Förresten Claes, det var ett stort lager explosiva saker du skaffat dig? Verkar ju vara mer smällar än E-Type fyrade av i Melodifestivalen... Haha! 😉

Postat

Ska det vara, så ska det vara ordentligt - annars kan man lika gärna låt bli... 😄

I fjol hade jag faktiskt mer - men i år har brorsan bidragit med en trälåda runt tusingen, så jag tyckte att jag kunde snåla in lite... 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.