debatt Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 (redigerat) Hellu! När man loggar in på den där sidan nånstans i början kan man ju förmarkera om man vill vara anonym. Men om man inte loggar in där, utan går in och läser i någon tråd och då kommer på att man vill svara, så kan man plötsligt inte vara anonym vid inloggningen. Det är en brist. Varför är det så? Redigerat 25 november 2009 av debatt
Anders F Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Hellu! När man loggar in på den där sidan nånstans i början kan man ju förmarkera om man vill vara anonym. Men om man inte loggar in där, utan går in och läser i någon tråd och då kommer på att man vill svara, så kan man plötsligt inte vara anonym vid inloggningen. Det är en brist. Varför är det så? Nä, det tycker inte jag. Anledningen är att om man inte är anonym vid inlägg så är det lättare att känna ett ansvar för det man faktiskt skriver. Varför känner du att det är en brist? Varför vill du vara anonym vid ett inlägg? MVH Anders
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Nä, det tycker inte jag. Anledningen är att om man inte är anonym vid inlägg så är det lättare att känna ett ansvar för det man faktiskt skriver. Varför känner du att det är en brist? Varför vill du vara anonym vid ett inlägg? MVH Anders Tror debatt helt enkelt tänker på att man inte kan klicka i "logga in som anonym" någon annanstans än just i "början" som han nämner. Inte att han skall kunna posta anonymt.
debatt Postat 25 november 2009 Trådstartare Postat 25 november 2009 Tror debatt helt enkelt tänker på att man inte kan klicka i "logga in som anonym" någon annanstans än just i "början" som han nämner.Inte att han skall kunna posta anonymt. Exakt. Varför finns den skillnaden?
Anders F Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Exakt. Varför finns den skillnaden? Aha, då missförstod jag dig 😄 MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.