Haunted-Mansion Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Kanske inte spelar så stor roll, alla är säkert ungefär lika bra men finns det nån som är erkänd bäst? Själv har jag winamp 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Använde länge winamp 2.8 pga, diskwriter pluggen som medföljde samt att den inte laggade ihop som 3:an gjorde. Nu orkar jag inte bry mig längre och kör mplayer 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 iTunes så klart 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Haunted-Mansion Postat 30 december 2004 Trådstartare Dela Postat 30 december 2004 vad gör diskwriter pluggen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aspucko Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 https://www.studio.se/index.php?showtopic=1746 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Winamp har hängt med sen många år tillbaka 🙂 tror inte jag skulle klara mig med mediaplayern, den stödjer inte ens ogg av nån anledning! Nån som vet ifall det finns nåt ogg-codec lr liknande till mediaplayerna för övrigt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Winamp 5 light med plugins för Ogg, Flac och Mod/It/Xm /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 tror inte jag skulle klara mig med mediaplayern, den stödjer inte ens ogg av nån anledning!Nån som vet ifall det finns nåt ogg-codec lr liknande till mediaplayerna för övrigt? 😉 Har du provat den här? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rygge Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Jag använder audiospelaren i Nero 6......funkar kanon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 winamp 2.91 för vardagsrummet och femman i studion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Musicmatch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Wimap 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Haunted-Mansion Postat 31 december 2004 Trådstartare Dela Postat 31 december 2004 jag antar att det är en smaksak, har winamp nu för den kan man koppla till lcd displayen. Onödigt men ballt de e ju kul att se vilken låt som spelas osv. Kanske man skulle kunna koppla cubasen el dylikt till lcd`n också men det verkar lite överkurs just nu. Peace din gris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
onosoul Postat 4 januari 2005 Dela Postat 4 januari 2005 Jag använder bara iTunes! Det kräver lite prestanda för att det ska funka problemfritt men har ett underbart bra gränssnitt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zeblar Postat 4 januari 2005 Dela Postat 4 januari 2005 XMPlay är ganska bra, ser ut och känns som winamp 2 fast har oxå andra finnesser (tex kan oxå komma ihåg vilka låtar som har spelats tidigare) MPlayer kan spela mp3:or och är ju klart bäst på film, så vill man ha en allt i allo spelare så kan man välja den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
David Postat 4 januari 2005 Dela Postat 4 januari 2005 winamp 5, självklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 Använder Winamp 5 i vanliga fall, men nån gång händer det att jag använder Mediaplayer Classic. Men ALDRIG Windows Mediaplayer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 Windows mediaplayer tio i skinmode utan en massa tjafs funkar bra när man tittar på film. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 (redigerat) Använder Winamp 5 i vanliga fall, men nån gång händer det att jag använder Mediaplayer Classic. Men ALDRIG Windows Mediaplayer.. Mediaplayer classic är helt klart bäst på film och klarar att öppna en hel del filer som vanliga media player av någon outgrundlig anledning inte kan öppna korrekt för att ljud eller bild faller bort. (Tittar kanske för mycket på animé...) Sen finns det ju andra filmspelare också, som är bra på det de är bra på, men mellan wmp och wmp classic, så är det classic som vinner. Redigerat 5 januari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 Foobar , har jag adopterat väldig snabbt. Inga onödiga krusiduller . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 Winamp 2.91 med stöd för OGG/MOD/XM... Och SID! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Musiker Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 iTunes är.....perfekt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SamiRaj Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 (redigerat) XMPlay för att det är resurssnålt, snyggt och allmänt jäkligt bra! http://www.un4seen.com Redigerat 11 januari 2005 av SamiRaj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.