Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Via den utmärkta bloggen Protoolerblog kom ett tips om en hel bundle som var gratis. Har inte hunnit testa den än och RTAS-versionen är ännu BETA. Finns även i DX, VST och AU-versioner

Blue Cat Audio

main.png

Har ni inte upptäckt Protoolerblog ännu så gör det !

protoolerblog.gif

Tips: Vill ni ha en diger lista på alla gratis plugins som finns till RTAS så skriv Freebie i sökrutan på bloggen.

Mycket nöje

Mattias

Redigerat av Audiorent
Annons
Postat

Använder frekvensanalyseraren från BlueCat rätt ofta.. tycker den är riktigt bra.. De andra har jag inte testat så det blir väl att ta hem och se vad det är för nåt..

• 2 veckor senare...
lordlondon (oregistrerad)
Postat

Tackar för tipset!

Måste provas...letat efter en vettig spectrum analyser....

Mvh

DieHard (oregistrerad)
Postat

Har dem som vst och det är bra pluggar och kan rekommendera dem.

Postat (redigerat)

Men hallå....Var är downloadlänken...Glömt den eller...????

Nevermind...Hittade den själv..

Redigerat av Twilight_Zound
Postat (redigerat)

Länken fanns på ProToolerBlog men eftersom det var ett tag sen jag skrev inlägget så har den halkat ner lite bland nyheterna på den sidan.

Lade till en direktlänk och för säkerhets skull så kommer den även här

Blue Cat Audio

Redigerat av Audiorent
DieHard (oregistrerad)
Postat
😄 Inte tänkt på förrän du nämnde det att han skrivit fel och black istället för blue.
Postat

ooppss 😄 .. men det är fixat nu.

Kan ju inte skylla på att jag färgblind men däremot har det varit en lite omtumlande och innehållsrik dag med allt för mkt information för att allt skall fungera smärtfritt i min skalle....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.