Fidden Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Jag har skapat en "du ser ut som Loa Falkman"-sida på facebook, eftersom vi inte kan låta världen undgå detta fantastiska fenomen. Tänkte höra om nuvarande låtmakare (och framtida sådana) vill posta sina alster där. Givetvis kommer detta bli en gigantisk succe och innebära många miljoner rakt ner i fickan, framför allt för Dingbats. 🙂 Så... Dingbats Vallhagen therocker 3*lax Nattvaktaren Är ni på? Vi behöver möjligen någonstans att förvara låtarna på. 😆
Vallhagen Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Glädjande och viktigt initiativ, herrn! Jag är självklart på. Jag har dock inte - och lär inte skaffa - nån egen facebooksida, men det är väl inga problem? Spread the word. Jag funderar på om Loa Falkman ser ut lite som Loa Falkman, kanhända han vill bli medlem själv?
SadamJR Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Ska man inte kunna spela de olika varianterna av låten på själva sidan?
Dingbats Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Ska man inte kunna spela de olika varianterna av låten på själva sidan? Om man scannar in sitt leg och skickar till Facebook, vilket kanske inte känns så himla roligt.
Fidden Postat 24 november 2009 Trådstartare Postat 24 november 2009 Vi kan ju länka in låtarna, men då måste vi dels vara överens om att det är ok, plus att vi måste ha någonstans att lägga dem.
Dingbats Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Jag känner mig egentligen inte så himla jätteansvarig för alltihopa, det var inte jag som började 😉
SadamJR Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Om man scannar in sitt leg och skickar till Facebook, vilket kanske inte känns så himla roligt. Bara undrade. Varför ska man scannain sitt leg osv? Vet inget om facebook.
Dingbats Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Bara undrade. Varför ska man scannain sitt leg osv? Vet inget om facebook. För att de är jätterädda att man ska ladda upp nåt som man inte har rättigheterna till och så får de APB o odyl på sig.
slejnard Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Jag har vart å målat akvarell. Började nynna på en variant av Loa Falkman så det kommer nåt bidrag från mig snart (i sinom tid). Sen börjar alla tjöta om facebook så går förmodligen med där också.
laxlaxlax Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Jag har vart å målat akvarell. Började nynna på en variant av Loa Falkman så det kommer nåt bidrag från mig snart (i sinom tid). Sen börjar alla tjöta om facebook så går förmodligen med där också. 1. Kul med akvarell - vad blev det? 2. Klart du ska spela in en version! 3. Dingbats, härmed ger jag dig distributions-, försäljning-, ägande- och upphovsrätt till min version av Loa F.
slejnard Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Det blev mer en provapå grej med akvarellen. Olika tekniker och på akvarellpapper. Inte sånt jag är van vid. Såg din nya tråd, bra!
Dingbats Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 3. Dingbats, härmed ger jag dig distributions-, försäljning-, ägande- och upphovsrätt till min version av Loa F. På ettan och tvåan säger jag tack men nej tack, det låter som mycket jobb, och på trean och fyran säger jag att det tillåter inte lagen. 😛
SadamJR Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Ursäkta om jag är tjatig och tråkig och inte förstår mig på detta med facebook och andra moderniteter, men vad är vitsen med sidan om man inte kan lyssna på musiken.
Fidden Postat 25 november 2009 Trådstartare Postat 25 november 2009 Ursäkta om jag är tjatig och tråkig och inte förstår mig på detta med facebook och andra moderniteter,men vad är vitsen med sidan om man inte kan lyssna på musiken. rom bryggdes inte på en dag... om man nu brygger rom. eller jag vet iofs inte hur man gör rom, man kanske kan göra det på en dag, men i detta fallet så har vi lagt det i ett fint ekfat så det får mogna till sig.
Vallhagen Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 Det känns som det tillkommer en stabil skara fans. Gott jobb Fidden!
therocker Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 Haha, har helt missat denna tråd;) Kul, ska kolla upp fb gruppen. Klart jag sprider mitt alster till världen. Det blir dingbats som blir rik på det här va?
therocker Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 Så, då vart man reggad som fan till loa! Men musiken saknas, vart kan man lägga upp låtar och streama ifrån?
therocker Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 Förstår fortfarande inte vad som är vitsen. På söndag när du får bort det där äpplet som skymmer sikten så kommer allt att vara klart som korvspad för dig;)
laxlaxlax Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 🥰 Smirk. Det jag menar är, gör vad ni vill.
Hellpig Postat 28 november 2009 Postat 28 november 2009 Jag tycker själv FB är ngt av det meningslösaste (obs superlativ!) jag har sett/använt men det är klart att det skall finnas en grupp Loa Falkman-hysterin där. 😛
Hastalavista Postat 28 november 2009 Postat 28 november 2009 Nu blev jag ett FB fan! Jag kommer att göra min variation så snart julmusik och lite annat som ligger i pipeline är klart. I min tolkning kommer Loa att vara den hårda och kraftfulla man som jag såg i Talismanen.
Linus Postat 7 juli 2010 Postat 7 juli 2010 Kolla det senaste inlägget i gruppen. Hon verkar tro att det är en fansida för Loa, och att han läser där.
slejnard Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Coolt! Jag har en version på min sida. Inte bra men så att.
Hellpig Postat 25 augusti 2010 Postat 25 augusti 2010 Hittade och gillade gruppen. Fan, jag skulle ju med göra en Loa Falkman men det blev aldrig av... 😛
Fidden Postat 27 maj 2011 Trådstartare Postat 27 maj 2011 Your browser does not support the HTML5 audio tag Hade vi nån ballad?
Dingbats Postat 28 maj 2011 Postat 28 maj 2011 Your browser does not support the HTML5 audio tag Hade vi nån ballad? 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.