Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vad kommer jag komma upp i för summa om jag beställer denna trevliga bandmikrofon från staterna?

1000 dollar ligger den på.. om jag beställer från Mercenary Audio. Hur mkt blir det i tull, skatt och tjugo andra avgifter som brukar dyka upp?

Är det värt det?

Annons
Glaskatten (oregistrerad)
Postat
  BoJonatan sa:
Vad kommer jag komma upp i för summa om jag beställer denna trevliga bandmikrofon från staterna?

1000 dollar ligger den på.. om jag beställer från Mercenary Audio. Hur mkt blir det i tull, skatt och tjugo andra avgifter som brukar dyka upp?

Är det värt det?

Runt 9 papp blir det. Om det är värt det lär du få reda på..

Postat

Med tanke på att listpriset på R84 f.n. är 9805:- i Sverige, så är det nog tveksamt om det är lönt att importera själv.

Det finns också en DJ-version som ligger på 11438:- i Sverige. Är det den du menar, så kan det däremot vara lite mer lönt...

Elof (oregistrerad)
Postat

Om listpriset är 9800 så borde du kunna få en för runt 9 om du kollar runt hos återförsäljare. Jag fick mitt par för 17500, men det var några år sedan.

Elof (oregistrerad)
Postat
  joachime sa:
Vad är det?

Voice over, sång osv. Har tydligen något inbyggt puffskydd och avskalad bas vad jag förstår.

Postat
  Elof sa:
Voice over, sång osv. Har tydligen något inbyggt puffskydd och avskalad bas vad jag förstår.

Okej.

Inte för att botten alltid behövs, men det är ju snudd på att halvera mikrofonens användningsområde.

Postat

Okej. Tack!

Inte Dj versionen jag är intresserad av. Blir o köpa i Sverige då isåfall.

Eller så blir det Neumanns nya tlm 102 ☺️ Billig! Frågan är, hur låter den?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.