alex30free (oregistrerad) Postat 23 november 2009 Postat 23 november 2009 Compressor http://www.solid-state-logic.com/music/sec...ee_plug-ins.asp Inter-sample peak meter http://www.solid-state-logic.com/music/sec...ee_plug-ins.asp Voice Transformer http://www.solid-state-logic.com/music/sec...ee_plug-ins.asp
Justwannagroove Postat 23 november 2009 Postat 23 november 2009 Gött, men lyckas inte få kompressorn att funka 😛 AU filen dyker inte ens upp i components-mappen, men de andra gjorde det. Någon som har samma problem? (logic 8.2)
alex30free (oregistrerad) Postat 23 november 2009 Postat 23 november 2009 Gött, men lyckas inte få kompressorn att funka 😛 AU filen dyker inte ens upp i components-mappen, men de andra gjorde det. Någon som har samma problem?(logic 8.2) jag fick allt fungerar men har vst versionen....
Hastalavista Postat 23 november 2009 Postat 23 november 2009 Gött, men lyckas inte få kompressorn att funka 😛 AU filen dyker inte ens upp i components-mappen, men de andra gjorde det. Någon som har samma problem?(logic 8.2) Fick du dom andra pluggarna att funka? Jag kör Cubase och där funkar dll filerna fint.
Justwannagroove Postat 23 november 2009 Postat 23 november 2009 Fick du dom andra pluggarna att funka?Jag kör Cubase och där funkar dll filerna fint. Jo dom andra funkar. VST filen ligger där den ska, men jag kör ju bara logic. Såg nu att componentsfilen ligger i rätt map, fast det ser ut att vara något fel på filen, den varken verifieras inte när logic startar eller går att hitta i AU manager
Anders F Postat 23 november 2009 Postat 23 november 2009 Jo dom andra funkar.VST filen ligger där den ska, men jag kör ju bara logic. Såg nu att componentsfilen ligger i rätt map, fast det ser ut att vara något fel på filen, den varken verifieras inte när logic startar eller går att hitta i AU manager Kan det vara det finstilta "* Macintosh computer with PowerPC G4 or faster processor (not Intel Mac)" MVH Anders
Justwannagroove Postat 23 november 2009 Postat 23 november 2009 Kan det vara det finstilta "* Macintosh computer with PowerPC G4 or faster processor (not Intel Mac)" MVH Anders ..ahh, men vem läser det finstilta? surt.
Acidman Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Någon som kan ladda upp X-Orcism (VST) på nätet? Jag är inte reggad och vill slippa regga mig överallt för något jag aldrig kommer använda i framtiden.
Claes Holmerup Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Någon som kan ladda upp X-Orcism (VST) på nätet? Jag är inte reggad och vill slippa regga mig överallt för något jag aldrig kommer använda i framtiden. Skapa ett Hotmail-konto för sådant, så slipper någon annan bryta mot licensreglerna. 😕
alex30free (oregistrerad) Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 X-Orcism var en jätteroligt vst...lite annorlunda än de vanliga!
DieHard (oregistrerad) Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Ja tur att någon tycker det. Själv avinstallerade jag den direkt. Vilken skitplugg. 😎
Hastalavista Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Någon som kan ladda upp X-Orcism (VST) på nätet? Jag är inte reggad och vill slippa regga mig överallt för något jag aldrig kommer använda i framtiden. Jag håller med Claes. Jag har ett gmailkonto till typ... sådanahär saker 🙂
Daniel Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 För er som inte ännu laddat hem SSL kompressorn så gör det! En av de pluggar jag skulle ha svårt att klara mig utan, färgar på ett helt fantastiskt sätt. lite dist plus denna komp på sång låter fantastiskt om kan vill få ett ruffare sångljud med mycket konsonanter. Passar till mycket annat också förstås.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.