Pluffo Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 (redigerat) Hej! Jag sitter och mixar om "No Superstar" av Remady P&R & M. Gut och skulle behöva ett nytt sångspår att arbeta med. Originalet känns lite tråkigt så om det finns någon som har lust att spela in en ny slinga så vore det kalas att få arbeta med. Allt jag behöver är således några sekunder sång, som jag sedan kan gå loss på. Det är inte ens nödvändigt att det är samma text och melodi, bara det är någonting som passar. Jag jobbar i 123 bmp men sitter i Live så det är inga problem om sången spelas in i originaltempot. Originalet kan höras på Sporify på följande adress: http://open.spotify.com/track/1FGHQLrojQBu2jRbN2EGEa Du får en remix med dig själv och ett fräsigt feat.<dig> i titeln. I övrigt så är detta bara ett hobbyprojekt som jag gör för att fördriva tiden så räkna inte med instant kändisskap 😕 Vore kul om någon ville ställa upp. Kille, tjej, barn eller husdjur spelar ingen roll. Redigerat 22 november 2009 av Pluffo
laxlaxlax Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 Tjena du, kan göra ett lägg medan jag väntar att pommesen ska bli varma. Ett ögonblick.
laxlaxlax Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 (redigerat) EDIT: dubbel Redigerat 22 november 2009 av laxlaxlax
laxlaxlax Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 (redigerat) Där har du, om det är till nån nytta för dig. Lycka till! Nu är det pommesdags EDIT: hade låten du länkade till som bakgrund - så du vet BPM och grundton. superstarvox.mp3 Redigerat 22 november 2009 av laxlaxlax
Pluffo Postat 22 november 2009 Trådstartare Postat 22 november 2009 Det där blir grymt! Tack skaru ha! Hoppas att pommesen smakade.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.