Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Jag sitter och mixar om "No Superstar" av Remady P&R & M. Gut och skulle behöva ett nytt sångspår att arbeta med. Originalet känns lite tråkigt så om det finns någon som har lust att spela in en ny slinga så vore det kalas att få arbeta med. Allt jag behöver är således några sekunder sång, som jag sedan kan gå loss på. Det är inte ens nödvändigt att det är samma text och melodi, bara det är någonting som passar. Jag jobbar i 123 bmp men sitter i Live så det är inga problem om sången spelas in i originaltempot.

Originalet kan höras på Sporify på följande adress: http://open.spotify.com/track/1FGHQLrojQBu2jRbN2EGEa

Du får en remix med dig själv och ett fräsigt feat.<dig> i titeln. I övrigt så är detta bara ett hobbyprojekt som jag gör för att fördriva tiden så räkna inte med instant kändisskap 😕

Vore kul om någon ville ställa upp. Kille, tjej, barn eller husdjur spelar ingen roll.

Redigerat av Pluffo
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.