Carl Cadello Postat 4 januari 2010 Trådstartare Postat 4 januari 2010 Ny disk, ominstallerat OS, 56GB Logic installerat plus en del nödv plugins, DAW'en igång och här mixas för fullt, tur man tog en backup av hemkatalogen precis innan... Gött! 🙂
flabb Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Sådär, inskickat, tackar för uppskovet 😆 Jag ser att det visst var under 5 minuters låtlängd som var regeln, jag som kämpade för att ligga under 4 hehe /Mats
debatt Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Förra gången vann en som var nästan dubbelt för lång, så det gör inget...
aROCKER Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 😆 Shit, är denna festival igång än!? Den vart inte så het eller...lite av det jag misstänkte. Behöver inte vara nåt fel...men lite krångligt kanske!? Skjuter ni i februari eller!? 😆
slejnard Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 😆 Shit, är denna festival igång än!? Den vart inte så het eller...lite av det jag misstänkte. Behöver inte vara nåt fel...men lite krångligt kanske!? Skjuter ni i februari eller!? 😆 Inte längre än nån annan festival brukar vara. En dag kvar ca.
Ankered Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Ja.. Då va det inskickat! Kul tema! Ska bli intressant att höra vad ni andra har hittat på.. Ha det fett! //F
sixties Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 fick också in ett bidrag tillslut. så nu är det bara att göra en låt till punkfestivalen.
Carl Cadello Postat 6 januari 2010 Trådstartare Postat 6 januari 2010 NU är vi uppe i 10 inlämnade bidrag. Många olika stilar och genrer. Kanske det blir några bidrag till? 🙂 Dödslinjen är idag (6/1-10) kl 18.00.
flabb Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 NU är vi uppe i 10 inlämnade bidrag. Många olika stilar och genrer. Kanske det blir några bidrag till? 🙂 Dödslinjen är idag (6/1-10) kl 18.00. 10-12 är ganska bra antal, blir det uppåt 20-25 tar det sån tid att lyssna igenom
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Snälla gör en röstningstråd fort sen! För jag flyttar på lördag och sen har jag inget internet i två veckor :/ Och jag vill hinna rösta.
Carl Cadello Postat 6 januari 2010 Trådstartare Postat 6 januari 2010 Snälla gör en röstningstråd fort sen! För jag flyttar på lördag och sen har jag inget internet i två veckor :/ Och jag vill hinna rösta. Inga problem. Jag har lyckats hitta ett program som skriver om taggar på mac (tror jag 😉) Allt ligger redan färdigt och kommer det fler bidrag är det bara (tror jag 😉) att stoppa in dem i paketet........ Nåja, det blir en röstningstråd i kväll. (tror jag 😉)
The_CyBorg Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Inga problem. Jag har lyckats hitta ett program som skriver om taggar på mac (tror jag 😉) iTunes funkar bra för att skriva om mp3-taggar annars 😉
hellfog Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Inga problem. Jag har lyckats hitta ett program som skriver om taggar på mac (tror jag 😉)Allt ligger redan färdigt och kommer det fler bidrag är det bara (tror jag 😉) att stoppa in dem i paketet........ Nåja, det blir en röstningstråd i kväll. (tror jag 😉) Det låter bra.
Carl Cadello Postat 6 januari 2010 Trådstartare Postat 6 januari 2010 Nu går det att börja rösta. Här är tråden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.