KramerStriker Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 Hej! Jag har ett stort problem. Igår när jag skulle gå in och ändra en högtalarinställning på datorn så försvann ljudet när ja ändrade inställning, ja ändrade sedan tillbaka men inget ljud då heller! Någon som vet vad det kan vara för fel? 😐 /Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirre777 Postat 23 november 2009 Dela Postat 23 november 2009 Hej! Jag har ett stort problem. Igår när jag skulle gå in och ändra en högtalarinställning på datorn så försvann ljudet när ja ändrade inställning, ja ändrade sedan tillbaka men inget ljud då heller! Någon som vet vad det kan vara för fel? 😐 /Mvh Vad har du för dator? Operativsystem? Ljudkort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KramerStriker Postat 23 november 2009 Trådstartare Dela Postat 23 november 2009 (redigerat) hp pavilion w5000 med Windows XP med ett sb X-Fi audio(df00) ljudkort Redigerat 23 november 2009 av KramerStriker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 23 november 2009 Dela Postat 23 november 2009 (redigerat) Har du startat om datorn? Jag har ett externt ljudkort och ibland så "dör" det bara. Ur med sladden - in med den igen - allt funkar. Ditt är väl internt, så en omstart kanske startar om kortet också? Edit: stavningen Redigerat 23 november 2009 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KramerStriker Postat 23 november 2009 Trådstartare Dela Postat 23 november 2009 Jag har testat med allt ja kommit på med inget funkar... de kan ju inte vara så svårt fel.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 23 november 2009 Dela Postat 23 november 2009 Jag säger som supporten: Har du kollat så sladden är i? (sorry, kunde inte låta bli) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KramerStriker Postat 24 november 2009 Trådstartare Dela Postat 24 november 2009 Ja sladden är i.. Ingen som vet va de kan vara för fel? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.