Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag försöker hitta ett par högtalare för runt 2000kr. De ska stå i min etta och främst användas till att lyssna på musik via datorn, eller när jag kollar på film. Jag ska mixa i mina AKG 271MkII hörlurar så de ska inte användas till det. Är det hifihögtalare 2.1 som gäller för de pengarna eller monitorer? Vill helst att de ska vara rätt stilrena, lätta att flytta och ha med sig då jag ska köpa dem i butik i Gbg och ta med på bussen till Oslo där jag bor. Jag är inte jättekräsen utan vill helt enkelt få ut det mesta möjligt av min budget på 2000kr.

Okej, Det är bara att komma med tips!

Tack

Annons
Postat

Efter att ha kollar runt en del på nätet så fastnade jag för Audioengine 2. Otroligt små för att vara fullgoda högtalare. Verkar nog bli en beställning på dem tror jag. Någon som har något annat förslag, eller nåt att tillägga?

• 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.