Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu är de så att jag har problemo ännu en gång! :rolleyes:

Jag har ett M Audio Delta 1010LT och problemet är att jag inte får ut något ljud i lurarna genom min output på kortet!?

jag har köpt en omkopplare som kopplar om från sterio till utaget på ljudkortet.

Någon som kan hjälpa?

P.S prövade att söka efter som jag antog de fanns flera sådan här trådar men jag hittade faktiskt inget. 😆

Annons
Postat

du har varit inne i egenskaper för ljudenheter och valt vilka in och ut som ska va aktiva?

(när du får ordning på det kanske du kan hjälpa mej med hur man sänker och höjer volymen på mickingångarna :rolleyes: när man sänker i ljudkortets inställningar sänker man bara taknivån på inljudet det distar lika mycket ändå)

Postat
du har varit inne i egenskaper för ljudenheter och valt vilka in och ut som ska va aktiva?

(när du får ordning på det kanske du kan hjälpa mej med hur man sänker och höjer volymen på mickingångarna :rolleyes: när man sänker i ljudkortets inställningar sänker man bara taknivån på inljudet det distar lika mycket ändå)

Ok nu får jag ut ljudet i mina hörlurar genom ljudkortet men de funkar fortfrande inte att spela in genom de analoga ingångarna förutom i mickingången vet du vad det kan bero på?

Kan du inte sänka volymen på dem i mixern i programet som du använder att spela in i?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.