BburnerR Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Hej! Kan man spara locator positionerna? Alltså om jag har flera olika intervall som jag vill kunna använda flera gånger så vore det smidigt med en funktion för att snabbt ta fram sparade positioner för H och V locator. Är detta möjligt i SX3?
Crowz (oregistrerad) Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Det funkar inte riktig som du vill ha det, men har du provat markers (marker track) ?
BburnerR Postat 21 november 2009 Trådstartare Postat 21 november 2009 Kan man få till att locators markerar markers? Annars är ju locators to selection hyffsad.
Crowz (oregistrerad) Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Man kan växla mellan markers antingen genom att ha "Marker" fönstret öppet eller att använda dom numeriska tangenterna. Kombinerar man sedan genom att placera left och right locator kring aktuellt område som beskrivet i den här tråden: https://www.studio.se/index.php?showtopic=70740 tycker jag att det funkar rätt hyfsat.
BburnerR Postat 22 november 2009 Trådstartare Postat 22 november 2009 Nja, jag vill ju helst slippa sätta ut locators manuellt. Men som sagt Locators to selection funkar ju nästan som jag skulle vilja ha det och kanske ännu bättre. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.