Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla,

Kan ju inte påstå att jag är ny här, men musiken har legat nere ett bra tag. Blev dock nyfiken igen när jag fick CDn med Samplitude, så nu är jag på g igen (fast jädrigt nybörjaraktig när det gäller att spela in)

Kort om mig: Snart vuxen (fyller 55 nästa år), gift med tre barn och ett barnbarn, musiktokig (Blues, helst på LP!), biltokig (fast just nu äger jag bara 4 bilar), gillar även motorcyklar och mopeder (1 + 4 i vagnparken) älskar att bygga om huset vi bor i och fixa i trädgården.

Må väl i denna härliga värld allihop!

/Per

Annons
Postat
Välkommen 🙁 bara 4 bilar?

Jo, jag var tvungen att sälja lite för att få en acceptabel psykosocial miljö hemma.... Jag vet inte vad det är med kvinnor och teknik, dom verkar tycka att det räcker med EN av allt.....

Postat
Jo, jag var tvungen att sälja lite för att få en acceptabel psykosocial miljö hemma.... Jag vet inte vad det är med kvinnor och teknik, dom verkar tycka att det räcker med EN av allt.....

Haha okey, själv har man bara en bil 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

PER!!! Äntligen!!! 🙁

*jag ser ljuset i andra änden nu*

Vart har du varit? 😠

Fast jag saknar din söta avatar som du hade förut.... haha! 😛

EDIT/ Jag har också reggat en ny användare för ett litet tag sedan.

Redigerat av k9
Postat (redigerat)

Var jag har varit? Skymningslandet kanske... Nä, det har varit så mycket annat med jobbet och sjukdom och allmännt skit så musiken har fått stå tillbaka. Kul att man är ihågkommen nu när man har hittat hem igen! Fast helt borta från musiken har jag så klart inte varit, det har blivit några gitarrer till sedan sist 😄

Edit: men k9, varför ny? Vart tog den gamla användaren vägen?

Redigerat av Per_a_55
Postat

Hej Per och välkommen tillbaks!

Bilar och blues är fina grejor ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Inte för att jag vet om någon bryr sir, eller om jag verkligen borde säga detta men.... Jag har varit med om så mycket skit, både blivit utsatt och utsatt andra för det, att jag behövde "starta om". Både IRL och här. Det behöver inte vara så tungt som det låter, men för mig är det viktigt att säga som det är just nu.

jag har mina egna demoner att slåss emot. Att du faktiskt stöttat mig har betytt mycketför mig. Även om vi aldrig möts IRL så har du, Pico, Pazo och farbror Grahn betytt mera för mig än jag själv förstått vid de tillfällen vi råkats på forumet. Även pm det kan verka vara patetiskt så HAR ni alla hjälpt mig på olika sätt. Jag kan inte påstå att ni har gjort mig till en bättre magiska, men jag tycker att ni hjälpt mig att för söka vara just en sådan. Så ärligt talat... TACK FÖR DET!!!!

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

SRY Glömde nämna Rombo och faktiskt Pluffo ovan.... Haha!

Rombo för att han varit ärlig tidigare och Pluffo bara för att vi aldrig varit överse om något... 🙂😄

Redigerat av k9
Postat
Inte för att jag vet om någon bryr sir,

Klart vi bryr oss. Ibland måste man jobba på det, men med stöd går det i varje fall lite lättare. Du är en bra människa som du är, men allt kan ju bli bättre 😛 Keep it up!

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Var nog lite full när jag skrev det... vart nog lite överdrivet..... lärt ju så mycket tyngre än det var menat... men tack tack...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.