SyntaxError Postat 17 november 2009 Postat 17 november 2009 Är som sagt på jakt efter samplingsbibliotek med miljöljud, bilar som kör, regn, tunnelbana osv....Man kan ju såklart gå ut och göra lite fältinspelningar själv men om det finns någon här som har koll på att det finns att köpa så vore jag tacksam.
Rabieshund Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 (redigerat) Ett tips är att kolla på biblioteket. Jag minns att på biblioteket i Eskilstuna fanns det massa skivor med just såna samplingar så det var bara att låne å bränne. 😄 Eller gick jag mot forumreglerna nu? hehu Redigerat 24 november 2009 av Rabieshund
Carle Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Du kan söka lite på nätet. Brukar finnas lite klipp man kan ta hem gratis. Men vill du ha lite bättre och många så har jag inge aning.
laxlaxlax Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Ljudo.com har rätt mycket gratisgrejjer. De tillhör musiknet.se som också har den spännande sidan: Hur låter en ko?/
Carle Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Laxlaxlax: Judo är det jag användit. Fågelkvitter och havsvågar tror jag jag skaffat där.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.