Jump to content
Annons

1 konsert eller 20 biofilmer?


debatt

Recommended Posts

Hej!

Låt säga att de sänkte priset på bio till 50 kr biljetten och låt oss anta att en konsertbiljett kostar 1000 kr i detta exempel.

Generellt sett, skulle ni välja att se 20 biofilmer som ni "gärna vill se" eller gå på en konsert??

För mig är valet inte ens ett val.

Jag gillar inte film direkt.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skönt att läsa era svar... eftersom de flesta för att inte säga alla jag känner skulle skriva BIO. Vet såna som lägger runt tusingen i månaden på bio, men som aldrig skulle lägga 200 spänn ens på en konsert...

Men det är väl för att detta är ett musikforum som läget är ett annat här?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte om modern film. Modern musik är inte heller så kul. Bara en massa new wave/no wave-upprepningar,

som låter 30 år gammalt.När jag började köpa plattor fick man dem på vinyl, vilket är mycket bättre. Dessutom

kostade de bara ca 30 kronor. Nä, allt var bättre förr, jag oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte om modern film. Modern musik är inte heller så kul. Bara en massa new wave/no wave-upprepningar,

som låter 30 år gammalt.När jag började köpa plattor fick man dem på vinyl, vilket är mycket bättre. Dessutom

kostade de bara ca 30 kronor. Nä, allt var bättre förr, jag oxå.

Om du tänker dig tillbaka till den dåtiden, tyckte du att allt var bättre förr då också??

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...