Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Låt säga att de sänkte priset på bio till 50 kr biljetten och låt oss anta att en konsertbiljett kostar 1000 kr i detta exempel.

Generellt sett, skulle ni välja att se 20 biofilmer som ni "gärna vill se" eller gå på en konsert??

För mig är valet inte ens ett val.

Jag gillar inte film direkt.

😉

Annons
Postat

tänkte säga bio, men sen kom jag på att jag nästintill aldrig går på bio och att jag flera gånger bränt uppåt tusenlappen (eller mer) för en konsert om man räknar med kringkostnader.

k9 (oregistrerad)
Postat

En kosert skulle det bli för mig, lätt.

Film är bäst hemma...

Postat

Skönt att läsa era svar... eftersom de flesta för att inte säga alla jag känner skulle skriva BIO. Vet såna som lägger runt tusingen i månaden på bio, men som aldrig skulle lägga 200 spänn ens på en konsert...

Men det är väl för att detta är ett musikforum som läget är ett annat här?

Postat

Tycker inte om modern film. Modern musik är inte heller så kul. Bara en massa new wave/no wave-upprepningar,

som låter 30 år gammalt.När jag började köpa plattor fick man dem på vinyl, vilket är mycket bättre. Dessutom

kostade de bara ca 30 kronor. Nä, allt var bättre förr, jag oxå.

Postat
Tycker inte om modern film. Modern musik är inte heller så kul. Bara en massa new wave/no wave-upprepningar,

som låter 30 år gammalt.När jag började köpa plattor fick man dem på vinyl, vilket är mycket bättre. Dessutom

kostade de bara ca 30 kronor. Nä, allt var bättre förr, jag oxå.

Om du tänker dig tillbaka till den dåtiden, tyckte du att allt var bättre förr då också??

:rolleyes:

Postat
Om du tänker dig tillbaka till den dåtiden, tyckte du att allt var bättre förr då också??

☺️

Då var jag ung och hade, därmed, ingen koll pga bristande erfarenhet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.