Guitar Nilsson Postat 15 november 2009 Postat 15 november 2009 Det finns få nätfigurer som jag förr retat mig så mycket på som Analogfreak. Samtidigt blir det väldigt tomt utan hans kommentarer, ibland kan han ju vara riktigt vänlig i ordalagen. Han har nu återigen deklarerat att han inte vill medverka här, och bygger nu ett eget forum, svårt att få fart på tror jag. Kom tillbaks! ☺️ Hoppas du inte är portad på livstid, risken finns väl. 😱
k9 (oregistrerad) Postat 15 november 2009 Postat 15 november 2009 Vore kul om alla bannade medlemmar från detta forum joinade AFs forum iofs... 😕
SadamJR Postat 15 november 2009 Postat 15 november 2009 Han skrev att han hade fyra varningar. Vet inte om han fick en femte.
Guitar Nilsson Postat 15 november 2009 Trådstartare Postat 15 november 2009 Han postade i längsta alldeles nyligen. Våran sötis ändå!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 november 2009 Postat 17 november 2009 Jag tror Olsberg tycker om mig liiite ändå... eller hur Olsberg?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 november 2009 Postat 18 november 2009 (redigerat) Det finns få nätfigurer som jag förr retat mig så mycket på som Analogfreak. Samtidigt blir det väldigt tomt utan hans kommentarer, ibland kan han ju vara riktigt vänlig i ordalagen. Han har nu återigen deklarerat att han inte vill medverka här, och bygger nu ett eget forum, svårt att få fart på tror jag. Kom tillbaks! 😄 Hoppas du inte är portad på livstid, risken finns väl. 🙁 Jag finns här än så länge Håkan. Men jag har stängt av pm-funktionen för jag får ändå bara pm från Olsberg och han skriver aldrig nå snälla saker till mig. Jag saknar dig också gin gamla flakmoppegubbe... kom till mitt forum då... ☺️ Redigerat 18 november 2009 av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.