Saimond (oregistrerad) Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 Vet någon om det finns ett forum på svenska för folk som håller på mycket med PA system? Har försökt hitta ett utan resultat.
tordA Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 det vore intresant !! har pillrat med ljus en del.
Saimond (oregistrerad) Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Hade varit väldigt intressant. Undrar om det går att sätta in ett sånt här på studio? Men det kanske inte är riktigt rätt ställe.
Pluffo Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Skulle väll vara ganska relevant att ha en sådan avdelning här men det gäller ju att det finns ett hyffsat stort intresse för det.
gzede (oregistrerad) Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 jag tycker det vore guld. har också letat men konstaterat att det inte finns. vet att det gjordes försök tidigare men det blev tydligen inget större intresse för det (vet inte vilka). att göra det som en avdelning här vore ingen dum idé tror jag. jag skulle uppskatta det väldigt...den saken är klar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.