Janoos Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Jag är inne på thomann och tänkte beställa en DIGIDESIGN MBOX 2 MINI, men jag jobbar i Vegas 9.0 och undrar ifall det ljudkortet fungerar bra till det programmet, är det någon som vet? Tacksam för snabbt svar!! 😮
Linus Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Eftersom Digidesign erbjuder en ASIO-drivrutin till sina Mboxar så är det inga problem alls. Öppna inställningarna i Vegas, välj ASIO-drivrutinen som ljudkortsval och kör på.
Janoos Postat 14 november 2009 Trådstartare Postat 14 november 2009 Eftersom Digidesign erbjuder en ASIO-drivrutin till sina Mboxar så är det inga problem alls. Öppna inställningarna i Vegas, välj ASIO-drivrutinen som ljudkortsval och kör på. Okej, tack för ditt svar.. Jag har nämligen hört att det inte skulle fungera, men du är hundra på det ? 😮
Linus Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Okej, tack för ditt svar.. Jag har nämligen hört att det inte skulle fungera, men du är hundra på det ? 🙂 Den där frågan vänder jag på, varför skulle det inte fungera? Antingen fungerar Mboxen med din dator eller så gör den inte det. Jag är 100% säker på att Vegas fungerar perfekt med ljudkort som har antingen WDM- eller ASIO-drivrutin, och Mbox har båda möjligheterna. Så alla ljudkort som fungerar med din dator (vilket är en helt annan fråga) kommer också att fungera med Vegas.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.