Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan! 😉

Mitt namn Àr Linus.

Jag bor i Älmhult och studerar musikproduktion och webbdesign pĂ„ VĂ€xjö universitet.

Har hÄllit pÄ med musik i mÄnga Är men började producera musik för cirka 5 Är sedan.

Musikproduktion Àr mitt enda stora intresse och jag lÀgger mycket tid Ät mina produktioner. Jag producerar musik i lite blandade stilar inom de elektroniska genrerna. Just för tillfÀllet har jag snöat in mycket pÄ Acid-house, Electro-house och lite blandat inom trance hÄllet. Gör bara det jag precis kÀnner för...men Àr öppen för annan musik ocksÄ.

NÀr jag producerar musik i min studio sÄ anvÀnder jag FL Studio med diverse pluggar, men Àven en del utomstÄende hÄrdvara. Tycker personligen att hÄrdvara Àr roligare Àn mjukvara men mjukvara Àr lÀttare att jobba med.

Hursomhelst, jag har under det senaste Ă„ret suttit och tjuvlĂ€st en del pĂ„ studio-forumet, men beslöt mig idag för att bli medlem. 😉

Har ni nÄgra frÄgor eller nÄtt ni bara vill meddela mig om sÄ Àr det bara att dra ivÀg ett PM till mig.

Have a nice day! 😐

Mvh Linus

Annons
Postat

VĂ€lkommen!

...och frĂ„n Älmhult! 😉 DĂ€rifrĂ„n rĂ„kar jag komma frĂ„n början ocksĂ„...

Postat
VĂ€lkommen!

...och frĂ„n Älmhult! 😐 DĂ€rifrĂ„n rĂ„kar jag komma frĂ„n början ocksĂ„...

Man Tackar =)

okej, trevligt... 😉

k9 (oregistrerad)
Postat

Hej och vÀlkommen!

Postat

Hejsan, Linus hĂ€r... VĂ€lkommen â˜ș

Postat

Hej, ...ytterligare en Linus hÀr... VÀlkommen hit!

...Har för övrigt ocksĂ„ gĂ„tt musikproduktionsprogrammet pĂ„ VĂ€xjö Universitet 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.