Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan! 😉

Mitt namn är Linus.

Jag bor i Älmhult och studerar musikproduktion och webbdesign på Växjö universitet.

Har hållit på med musik i många år men började producera musik för cirka 5 år sedan.

Musikproduktion är mitt enda stora intresse och jag lägger mycket tid åt mina produktioner. Jag producerar musik i lite blandade stilar inom de elektroniska genrerna. Just för tillfället har jag snöat in mycket på Acid-house, Electro-house och lite blandat inom trance hållet. Gör bara det jag precis känner för...men är öppen för annan musik också.

När jag producerar musik i min studio så använder jag FL Studio med diverse pluggar, men även en del utomstående hårdvara. Tycker personligen att hårdvara är roligare än mjukvara men mjukvara är lättare att jobba med.

Hursomhelst, jag har under det senaste året suttit och tjuvläst en del på studio-forumet, men beslöt mig idag för att bli medlem. 😉

Har ni några frågor eller nått ni bara vill meddela mig om så är det bara att dra iväg ett PM till mig.

Have a nice day! 😐

Mvh Linus

Annons
Postat

Välkommen!

...och från Älmhult! 😉 Därifrån råkar jag komma från början också...

Postat
Välkommen!

...och från Älmhult! 😐 Därifrån råkar jag komma från början också...

Man Tackar =)

okej, trevligt... 😉

Postat

Hej, ...ytterligare en Linus här... Välkommen hit!

...Har för övrigt också gått musikproduktionsprogrammet på Växjö Universitet 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.