Linuz Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Hejsan! đ Mitt namn Ă€r Linus. Jag bor i Ălmhult och studerar musikproduktion och webbdesign pĂ„ VĂ€xjö universitet. Har hĂ„llit pĂ„ med musik i mĂ„nga Ă„r men började producera musik för cirka 5 Ă„r sedan. Musikproduktion Ă€r mitt enda stora intresse och jag lĂ€gger mycket tid Ă„t mina produktioner. Jag producerar musik i lite blandade stilar inom de elektroniska genrerna. Just för tillfĂ€llet har jag snöat in mycket pĂ„ Acid-house, Electro-house och lite blandat inom trance hĂ„llet. Gör bara det jag precis kĂ€nner för...men Ă€r öppen för annan musik ocksĂ„. NĂ€r jag producerar musik i min studio sĂ„ anvĂ€nder jag FL Studio med diverse pluggar, men Ă€ven en del utomstĂ„ende hĂ„rdvara. Tycker personligen att hĂ„rdvara Ă€r roligare Ă€n mjukvara men mjukvara Ă€r lĂ€ttare att jobba med. Hursomhelst, jag har under det senaste Ă„ret suttit och tjuvlĂ€st en del pĂ„ studio-forumet, men beslöt mig idag för att bli medlem. đ Har ni nĂ„gra frĂ„gor eller nĂ„tt ni bara vill meddela mig om sĂ„ Ă€r det bara att dra ivĂ€g ett PM till mig. Have a nice day! đ Mvh Linus
Hellpig Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 VĂ€lkommen! ...och frĂ„n Ălmhult! đ DĂ€rifrĂ„n rĂ„kar jag komma frĂ„n början ocksĂ„...
Linuz Postat 13 november 2009 TrĂ„dstartare Postat 13 november 2009 VĂ€lkommen! ...och frĂ„n Ălmhult! đ DĂ€rifrĂ„n rĂ„kar jag komma frĂ„n början ocksĂ„... Man Tackar =) okej, trevligt... đ
Limpan Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Hej, ...ytterligare en Linus hĂ€r... VĂ€lkommen hit! ...Har för övrigt ocksĂ„ gĂ„tt musikproduktionsprogrammet pĂ„ VĂ€xjö Universitet đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.