djonas Postat 28 december 2004 Postat 28 december 2004 Tjena! Jag använder Cubase SX 2 och kör med två skärmar, dvs jag har projektfönstret på ena skärmen och mixer, vstpluggar o.s.v. på den andra. Skärmarna är olika stora 19' respsktive 17'. När jag nu startade cubase så hittade jag först varken vst instruments panelen eller mixerfönstret. Jag förstorade Cubase fönstret över båda skärmarna och kunde då "fiska" upp vst instruments panelen från nederdelen av den lilla skärmen. Jag försökte förstora Cubasefönstret ännu mer men jag kan fortfarande inte hitta mixerfönstret. 😛 Någon som haft liknande problem? 🙂 Finns det nåt annat sätt än F3 för att få fram mixerfönstret? 🙂 Ciao!
djonas Postat 28 december 2004 Trådstartare Postat 28 december 2004 Ska tillägga att mixer 2 och 3 får jag fram men det är för att de ligger på den stora skärmen. Jag har nämligen inte flyttat över dem till den lilla skärmen tillsammans med vst panelen.
Fredrix Postat 28 december 2004 Postat 28 december 2004 Testat att bara ha en skärm inkopplad för att se ifall allt ligger rätt då? Kanske återställs om du kopplar ur ena skärmen och startar cubase, sen startar om med båda skärmarna 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.