Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 AF: Din grundtanke med ditt forum är säkert god men du borde ha en annan inriktning istället för att härma det som redan finns här. Istället för att ha hundra "liknande" trådar som redan finns på studio så kanske mer inriktat som ett demoforum där folk får visa upp sina låtar? Det är nåt som jag saknar.... Men det har du ju Myspace till eller? Känner till dina sned/klaversteg i forumet sen förr och hoppas att du är uppriktig med din satsning nu! 😛 Snedsteg? Jag är medveten om hur jag fungerar och det finns väl saker som jag hade kunnat sköta lite snyggare. Men jag vet att jag aldrig kommer bli älskad av alla och det är inget jag strävar efter heller. Jag har heller 1 riktig vän än 10 flyktiga som vänder kappan efter vinden. Att inse sina begränsningar och inte försöka framstå som felfri är en styrka i sig tycker jag. Men jag tänker inte försvara mig mot all skit ni kastar på mig. Jag vet att jag är tillräckligt bra för mig själv och jag har dom som tycker om mig som jag är. 😄
slejnard Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Det var ingen kritik från min sida iaf! Bara en åsikt. Ja myspace är ju bra men att hitta ett mellanting i tex ditt forum vore ju inte dumt 😛 Claes har ju tex en signatur där han talar om vem han är och vad han representerar. Om du kunde stå för vem du är i signaturen istället för att leda till konstiga företag skulle göra att din trovärdighet steg både en och två grader. I all välmening / Janne
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Det är inte jag som lagt upp länkar till företagen utan det är reklam som inte jag råder över.
slejnard Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Det är inte jag som lagt upp länkar till företagen utan det är reklam som inte jag råder över. Inte så jag menar. Bara vara tydlig med vem du är och inte låtsas vara någon annan.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Jag ändrar mitt nick till Fredrik Hägglund
slejnard Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Studio forum där vi är nu tex är väldigt tydliga med att visa vilka som står bakom siten.
slejnard Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Jag ändrar mitt nick till Fredrik Hägglund Plus tusen! Mycket bra och det visar att du vill ändra attityd. Kör hårt med ditt nya forum! 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Plus tusen! Mycket bra och det visar att du vill ändra attityd. Kör hårt med ditt nya forum! 😄 Jag vill nå ut med musiken som är det primära. Kom hit nån gång så jammar vi. 😛
slejnard Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Jag vill nå ut med musiken som är det primära. Kom hit nån gång så jammar vi. 😄 Kanske det.Tack för inbjudan 😄 ! Inte omöjligt då din ort ligger nära min ort. Håll den inslagna braiga linjen nu AF! Kommer att checka då å då...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Kanske det.Tack för inbjudan 😄 ! Inte omöjligt då din ort ligger nära min ort. Håll den inslagna braiga linjen nu AF! Kommer att checka då å då... Regga dig nu så kan vi ha en dialog där! Jag är otroligt kräsen när det gäller musik och har höga krav på både mig själv och musiker jag jobbar med. Efter att ha hört vad du går för så ser jag att det finns potential för kanske framtida samarbete. Kaffekannan är varm då du kommer. 😄
Hjorten Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Sen kan man ju fråga sig vad som händer med forumet om det nu skulle bli ett rejält uppsving i trafik. Eller vad som händer om gratistjänsten du använder dig av läggs ner. Och varför har du inte skaffat dig en egen domän för forumet?
slejnard Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 Regga dig nu så kan vi ha en dialog där! Jag är otroligt kräsen när det gäller musik och har höga krav på både mig själv och musiker jag jobbar med. Efter att ha hört vad du går för så ser jag att det finns potential för kanske framtida samarbete. Kaffekannan är varm då du kommer. 🙂 Har tyvärr inte tid just nu men tack ändå så kanske inom en framtid. Jag känner till en del musiker på din ort men få verkar veta vem du är? . Så en annan grej som tips är att du ger nån referens till vad du skapat annars blir det för mkt båg. Däremot så älskar jag kaffe! 😄
Guitar Nilsson Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 Ok. Nu ska jag regga mig. Jag är ju bara med på ca 100 forum förut.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 (redigerat) Undrar hur det går med AF´s forum, killen som har pissat på mig och [raderat personnamn] och lite annat folk!? Kul om han får en tillvaro, tycker jag. Fire! Jag tycker det känns jävligt tjatigt att alla hela tiden drar upp [raderat personnamn] i alla möjliga situationer i syfte att smutskasta mig. Att så många forumiter kritiserar mig angående henne tyder ju på att hon gömmer sig här nånstans och håller på med nån jävla ryktesspridning. Jag hoppas att hon nån gång tröttnar och ni andra också. Hon har väl förmodligen så dåligt samvete så hon måste få andra att hata mig för att stå ut med sig själv. Så jag ber er att lägga ner det där för jag har gått vidare och lagt det där bakom mig. Redigerat 23 november 2009 av Olsberg Raderade personnamn /admin
DivineCo Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 (redigerat) Jag är inte säker på att vi behöver ännu ett forum. Jag tyckte samma sak då Konrollrummet startade. Dock är det tydligt att du brinner och sådana människor behövs alltid. Allt gott! Så länge du söker folk på detta forum kommer du dock inte att förflytta alla på en gång. Om du verkligen vill starta ett nytt forum så måste du även rikta dig mot en annan bas. Allt privat munhuggande måste ni sköta någon ananstans. Men det är inte bara ditt fel. Redigerat 22 november 2009 av DivineCo
DieHard (oregistrerad) Postat 23 november 2009 Postat 23 november 2009 Ja nu har han eget forum där han kan vara kung utan några tjänare eller följeslagare. Bara förvånad att vissa här har reggat sig på hans forum när de vet hur han är. Mycket märkligt av vissa.
maart (oregistrerad) Postat 23 november 2009 Postat 23 november 2009 Ja nu har han eget forum där han kan vara kung utan några tjänare eller följeslagare. Bara förvånad att vissa här har reggat sig på hans forum när de vet hur han är. Mycket märkligt av vissa. till skillnad från alla här, som alltid beter sig enligt normen menar du? 😏😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.