Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Ett nytt forum som är tänkt att skilja sig från de som redan finns. Läs gärna presentationen... 😉 http://musikstudio.ecommunity.se/
KillwithSkill Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Ett nytt forum som är tänkt att skilja sig från de som redan finns. Läs gärna presentationen... 😉 http://musikstudio.ecommunity.se/ Oj?! 😐 Var försiktig med vad du postar! Konkurrenslänkar är nog inget Olsberg får hardon på! 😉
hegobald Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Analogfreak 4 dictator (moderator).. Snyggt jobbat! Får jag en gratis tidning i 4 månader nu? 😉
Glaskatten (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Wow, verkligen sprängfyllt med intressanta inlägg! 😉
KillwithSkill Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Våra användare har skrivit totalt 1 inlägg.Vi har 1 registrerad användare. Vår nyaste användare: Analogfreak 😉😐😉😆
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 😉😐😉 Ja glöm inte att låta benke från samma avdelning bli hedersmedlem.
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Oj?! 😐Var försiktig med vad du postar! Konkurrenslänkar är nog inget Olsberg får hardon på! 😉 Konkurrenslänk, Vad snackar du om!?
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Känns sådär! Spela in nån låt och lägg ut på detta forum först, kanske man får nån känsla för vad du gör/är/går för/står för/trivs med/influerats av!
Hellpig Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Lycka till! Fotnot: Personligen tycker jag att du har skapat mer av en avancerad chatt eftersom trådarna inte kommer att sparas i förlängningen. Just den funktionen är för mig det som gör ett forum till ett forum och inte en ... chatt.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Lycka till! Fotnot: Personligen tycker jag att du har skapat mer av en avancerad chatt eftersom trådarna inte kommer att sparas i förlängningen. Just den funktionen är för mig det som gör ett forum till ett forum och inte en ... chatt. Det kan vara nåt att se över att låta alla trådar bevaras. Men jag vill inte att nybörjare ska hänvisas hela tiden till befintliga gamla inlägg. Även om nybörjarfrågor kan vara tjatiga så är inte frågan tjatig för personen som ställer den frågan. Jag hoppas att folk går in med en positiv inställning från början.
Fertan Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Lycka till! Fotnot: Personligen tycker jag att du har skapat mer av en avancerad chatt eftersom trådarna inte kommer att sparas i förlängningen. Just den funktionen är för mig det som gör ett forum till ett forum och inte en ... chatt. Är väl på både gott och ont, men det skapar dels en högre aktivititet och dels blir alla svar uppdaterade efter vad som gäller i dagsläget. Å andra sidan, en chatt för snabba svar vore inte så dumt heller.
KillwithSkill Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Konkurrenslänk, Vad snackar du om!? Om eskimoerna gör när dom smälter plast!
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Om eskimoerna gör när dom smälter plast! Va!? Drogar du eller jag? Om eskimoerna smälter plast, är backen för brant!
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Va!? Drogar du eller jag?Om eskimoerna smälter plast, är backen för brant! Skynda dig arocker så hinner du kanske få bli moderator på det där forumet. 😆
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Sluta frestas, min fru ligger ju också och väntar..din "taskmört"
maart (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Äntligen 😆 Nu är även jag medlem!
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Härligt, skjut dig! 😆 Skojar bara, du kommer att få en givande variant på ett musikforum som innehåller ....same, same...very DIFFERENT!
Glaskatten (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Vad får man i pris eller rättare sagt muta om man gör det första riktiga inlägget?
Fertan Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Äh, lite väl mycket bajskastning i tråden nu. Har reggat mig i alla fall, får väl se hur det utvecklas.
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Vad får man i pris eller rättare sagt muta om man gör det första riktiga inlägget? Moderator? ☺️
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Vår nyaste användare: Valle 😉 Öh ☺️ jag som trodde du bara skämtade.
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Sluta frestas, min fru ligger ju också och väntar..din "taskmört" ☺️ Ja vilket svårt val. Inte lätt heta arocker ikväll inte. 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Moderator? 😉 Om du får bli moderator DieHard så kanske du känner dig motiverad att hålla en trevlig profil! Vill du bli det? ☺️
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Ser att det registreras nån då och då kul. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Kul att du tog detta initiativ AF. Försökar man inte kan man inte lyckas heller. Lyckatill!
laxlaxlax Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Oj. Ett till forum! Det gör mig alltid nervös. Trots att många gamla vänner försvann till kontrollrummet och om nu fler försvinner till Analogfreaks forum ( peppar peppar ) så är det alltid här på studio forum jag hör hemma. Studio forum började som en förälskelse men har blivit trygg kärlek. Och innan idag kom jag att tänka på att under mina fem år här har flickvänner kommit och gått, lägenheter har hyrts och lämnats, sjukdomar kommit och passerat.. ja, livet har varit brokigt. Men forumet har hängt med hela tiden och det skulle inte förvåna mig om vi blir gamla tillsammans. Den tanken om något får mig att ge upp alla löjliga krig, maskerader och rivaliteter. Ledsen, Analogfreak, men jag stannar här.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 (redigerat) Kul att du tog detta initiativ AF. Försökar man inte kan man inte lyckas heller. Lyckatill! Tack! Det blir en utmaning att bygga upp en aktivitet där. Dom flesta kommer med all säkerhet att surfa runt här trots allt. Se bara vilken låg aktivitet det är på kontrollrummet. Skulle vara jättekul att få veta vad som behövs för att ett forum ska bli intressant. Det kanske behövs ämnen som rör saker utanför musiken också eftersom vi är en livsstil och inte en branch. 😄 Många radbrytningar nu... Det här hade lika gärna kunna skrivits av Demonproducenten. Enda skillnaden är att han aldrig börjar med stor bokstav. 😄 Redigerat 14 november 2009 av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.