kenjoswe Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Hej, Jag har en projekt med en Voxengo compressor-limiter plugg, på utkanalen + Cubase filterplugg "Q". "Q" ska ligga före compessor/limiterpluggen. Hur kan man påverkar vilken ordning som dom ligger mot varandra? Kent J.
MattiasA Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Vill du byta ordning på dom eller? Detta går nog bara i 5:an. I sp fall håller du in ctrl eller shift tror jag
kenjoswe Postat 13 november 2009 Trådstartare Postat 13 november 2009 Vill du byta ordning på dom eller?Detta går nog bara i 5:an. I sp fall håller du in ctrl eller shift tror jag OK! Jag kör 3:an. Är det så att den översta kommer först o s v? Kent J.
Lundin Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 OK!Jag kör 3:an. Är det så att den översta kommer först o s v? Kent J. Ja om det är insertkedjan du menar så går signalen först genom 1 sen fallande till 6, plats 7 och 8 är efter regel ( fadern) där man kanske lägger en limiter på 7 och en ditherplugg på 8
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.