Ragge2 Postat 12 november 2009 Postat 12 november 2009 (redigerat) Hallå där ute Testar som nykomling med en annons då vi lider av sångarbrist . ☺️ Vill du hoppa in i ett arbetande coverband (ej heltid) Har du erfarenhet från "coversvängen" Kan du sjunga allt från Johnny Cash till hårdrock? Kan du få igång en publik? Maila då lite om dig själv, demo, gärna en bild + tel nr till gk1@comhem.se så får du info även från oss. Vi finns i Stockholm 😛 Redigerat 13 november 2009 av Ragge2
Ragge2 Postat 13 november 2009 Trådstartare Postat 13 november 2009 Var i landet pratar vi? Ja, det kunde ju vara bra att veta faktiskt! 😄 Vi utgår från Stockholm. 😄
Slinkyjimmy Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Hej! www.myspace.com/jimmyclaeson Lyssna gärna där och sök på Jimmy claeson på youtube, så borde en del videos finnas med mig. Gillar ni det ni ser så hör av er på Slinky_jimmy@hotmail.com så kan ni få lite mer info från mig! Bor i Stockholm! MVH Jimmy
Ragge2 Postat 19 november 2009 Trådstartare Postat 19 november 2009 Tack men nej tack. Behöver lite mer pondus i rösten. Hej! www.myspace.com/jimmyclaeson Lyssna gärna där och sök på Jimmy claeson på youtube, så borde en del videos finnas med mig. Gillar ni det ni ser så hör av er på Slinky_jimmy@hotmail.com så kan ni få lite mer info från mig! Bor i Stockholm! MVH Jimmy
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.