tordA Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 (redigerat) 2003-04-02 23:29:13 (noga skall det vara... 🙂 ) Silverside på Vitaminic den gamla goda tiden *suck* 🙁 Tidsmaskinen starta här --edit-- DatumTid Redigerat 27 december 2004 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 forumets första dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 oj. om man klickar på "stackars björk" under demo-inspelningar så pratar claivicl om att han kanske har lagt ut låten på det gamla studioforumet innan. vad är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 (redigerat) forumets första dag Whoo!!! EDIT: Man blir ju nostalgisk... Redigerat 28 december 2004 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 oj. om man klickar på "stackars björk" under demo-inspelningar så pratar claivicl om att han kanske har lagt ut låten på det gamla studioforumet innan. vad är det? Fanns ett gammalt forum till tidningen innan. Via IDG om jag inte missminner mig. Man kunde då nå det via www.studio.se men antar att detta gamla forum försvann då detta kom till liv. Jag kollade lite på det gamla forumet, men layouten föll mig inte i smaken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 29 december 2004 Dela Postat 29 december 2004 http://web.archive.org/web/20041229030138/...view=getnewpost vad sött.. "undrar om det här forumet kommer växa till sig" "ja, hoppas det kommer någon som är kunnig" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 29 december 2004 Dela Postat 29 december 2004 undrar om det går att registrera sig genom tidsmaskinssidan så det ser ut som att man kom med den 25:e dec 2003.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Usch, den här tjänsten var ju riktigt farlig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.