Jump to content
Annons

Våldtäktsmannen i Gbg


debatt

Recommended Posts

Hej!

Nu har väl det även nått folk i hela landet, via Riksnyheterna och via text-tv och inte bara varit en lokal angelägenhet. En våldtäktsman härjar i Göteborg och har våldtagit minst 2 stycken, försökt våldta ytterligare två stycken och det senaste ikväll var att han ofredat uppemot 100 kvinnor ytterligare!! Han brukar köra lite varianter, antingen använder han cykel, eu-moped eller tar sig fram till fots. Det vanligaste är dock efter vad man sagt, hur otroligt det än låter, hmm... han ringer på dörr efter dörr i bostadshus tills han får "napp". Han står också och väntar i trappuppgången. I mer än 1.5 timme har något vittne sagt. Men det var först nyligen som det framkom ett signalement. Det är märkligt. Varför vill de mörka? Eller är det flera olika så uppgiften skulle vara vilseledande?

Jag har tänkt om detta verkligen är sant? Jag menar, hur fan kan han allvarligt talat ringa på dörr efter dörr tills någon lämplig kvinna öppnar och direkt fråga om de ska pippa? Svarar hon nej eller stänger dörren så ringer han på hos nästa. Det är nämligen så det sägs gå till varje gång. Även om han har ett slags register eller förteckning om i vilka lägenheter det bor ensamstående kvinnor, så är inga register i världen till 100% up to date och kvinnan ifråga kan ju ha en man där ändå såklart, en särbo, en granne, bror eller son eller...

Sanningshalten i tillvägagångssättet betvivlar jag starkt. Är det en mediagrej?

:rolleyes:

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...