Jump to content
Annons

Kommer/ska Zlatan sluta i landslaget?


SadamJR

Recommended Posts

Ryktena går om att Zlatan gjort sin sista landskamp. När man går in och läser kommentarer på

kvällstidningarnas artiklar är stämningen ganska hätsk. Vad tycker ni om detta. Är Zlatan en tillgång

för landslaget eller inte, och tror ni att det ligger någon sanning i dessa rykten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag tror inte zlatan kommer sluta i landslaget. Barcelona är väldigt måna om att deras spelare ska ha en positiv image, för att få så mycket kringprylar som möjligt sålt. Jag gissar att det är det som ligger bakom den där zlatan-prylen på SVT bland annat.

Antingen gör Zlatan detta på eget bevåg, och då kommer han få skit från nån snubbe i barca.

Eller också är det en PR-kupp som är designad av barca, för att de tror alla kommer bli lyckliga när han tackar ja. (fast då känner de inte till hur svensk mentalitet funkar)

Eller också är det helt enkelt en höna av en fjäder. Han har tidigare sagt att han inte vet hur han gör med landslaget. han sa väl ungefär samma sak denna gången?

Link to comment
Dela på andra sajter

Höna av fjäder. Naturligtvis.

Jag läste i Expressen att man inte ska tro på vad som skrivs i aftonbladet, och vice versa.

Jag tror på det.

Jag tror att han kommer tillbaka lagom till Em-kvalet. Det kommer säkert storma lite i media innan dess, men sen ger han en exlusiv intervju för rosa bladet, och allt är glömt och förlåtet.

Ett alternativ kan ju va att han ska bli farsa igen, och vill chilla lite.

(För mer nyanserad diskussion och läsning, gå in på exempelvis fotbollskanalen.se och läs alla tänkvärda kommentarer som finnes under artiklarna)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...