Pluffo Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 (redigerat) För den med gott tålamod: vi testar Synful i Studio 2-05.Tills vidare får ni nöja er med nummer 1. Kommer den 24 jan om du är prenumerant. /Mats Nja, det beror ju på var du bor. Vissa fick den i Fredags, några kommer att få den idag ( Måndag ) och resten får den på Tisdag ( inkl. mig 🙂 ). Nedrans CityMail 🙂 Jag tyckte för övrigt att detta lät riktigt bra när det handlade om solofraser, där jag tycker att dem större bibloteken har svårt att hänga med. Dock kändes det som dess rumpa blev piskad på större sektioner och liknande. Redigerat 24 januari 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 Den här var bra. Kolla på http://www.synful.com/SoundExamples.htm Om man gillar orkesterljud så är denna att rekomendera. Har Studio testat denna ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 Tog mig friheten att limma ihop tråden med en gammal. hoppas du inte misstycker spaceman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 Tog mig friheten att limma ihop tråden med en gammal. hoppas du inte misstycker spaceman. No problem, brollan testade den och rekomenderade den till mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.