evilrocker Postat 9 november 2009 Dela Postat 9 november 2009 Jag kör urs n-series och n-mix i mitt pt 8 LE, det står ju i manualen att man kan slänga på den på en aux eller master fader, men då finns den ju bara i multi mono?? Är det så den ska köras? Ac1 körs ju i multimono men jag har aldrig hört någon annan plugg man kör så. Någon som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 9 november 2009 Trådstartare Dela Postat 9 november 2009 Hittade detta i manualen The URS N Series EQ plug-in supports all TDM, RTAS, Audio Units and VST sample rates up to192 kHz and can be used on mono and stereo audio tracks, aux inputs and master faders. Va fan dyker den inte upp på inserts på stereokanaler under multi channel då för? Jävlajävla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fertan Postat 9 november 2009 Dela Postat 9 november 2009 Hittade detta i manualen Va fan dyker den inte upp på inserts på stereokanaler under multi channel då för? Jävlajävla Det är inte så att det är PT LE som är problemet? Det verkar ju ha en del sånt där mindre skoj för sig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 9 november 2009 Trådstartare Dela Postat 9 november 2009 Fast det står ju RTAS i citatet som jag skickade med. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.