Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Den där sista ser riktigt dryg ut.

Båda är sånadär som man läser och läser och läser och läser och sen inser att man fortfarande är på samma sida för dom är så sega. Den andra är dock på svenska så den blir ju automatiskt mer lättläst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Installera det då!

Hur kan man inte ha flash? Typ asmycket applikationer nuförtiden använder ju det. 😄

Principsak. Jag har ingen proprietär programvara. (Bortsett från ett par småspel i Wine...) Jag har Gnash, en fri ersättare till Flash, men den funkar sällan med andra videor än Youtube.

Link to comment
Dela på andra sajter

Principsak. Jag har ingen proprietär programvara. (Bortsett från ett par småspel i Wine...) Jag har Gnash, en fri ersättare till Flash, men den funkar sällan med andra videor än Youtube.

va jobbig man kan göra det för sig. Men visst, jag ska inte komma här och klaga. ☺️ Jag antar att du oxå först tar på dig byxorna och sedan försöker klämma in kalsongerna, bara för att göra det omständigt? Principsak? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

va jobbig man kan göra det för sig. Men visst, jag ska inte komma här och klaga. ☺️ Jag antar att du oxå först tar på dig byxorna och sedan försöker klämma in kalsongerna, bara för att göra det omständigt? Principsak? 😄

Näe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...