Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)

Hmm ok... ser så overkligt ut att jag trodde att det kunde vara årets julklapp, kanske..

Smällkarameller verkar hon ju kunna bjuda på... och det skulle vara en lagom hård julkapp tänker jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit va tung musik du gjort krokodil! 😮😄 Har aldrig orkat klicka på din myspacelänk tidigare... 😆

Första låten var lite brötig men andra låten var riktigt schysst!

Jag tippar på några möjliga influenser då:

Breaking Benjamin

Mnemic

All shall perish

Meshuggah

COB?

Det var rätt blandade stilar i dina låtar. Nån rätt? 😕

Roligt att det föll i smaken. Meshuggah är en stor inspiration, helt klart. En av de största. 🙂 Resten är jag inte speciellt bekant med dessvärre. Andra stora influenser är exempelvis Opeth, Bloodbath, Katatonia och The Mars Volta.

Det finns en lite softare låt inne i låtkritikforat för den som är intresserad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Roligt att det föll i smaken. Meshuggah är en stor inspiration, helt klart. En av de största. 😮 Resten är jag inte speciellt bekant med dessvärre. Andra stora influenser är exempelvis Opeth, Bloodbath, Katatonia och The Mars Volta.

Det finns en lite softare låt inne i låtkritikforat för den som är intresserad.

Okej, 1 poäng till mig då. 😕 Av dina egentliga influenser har jag bara hört Opeth, bara hört talas om de två följande men aldrig hört om The Mars Volta. Kanske kollar in dem. Ett band som jag fastnat för det senaste är Drowning Pool. Inte riktigt samma stil men feta låtar. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu vill jag också spela hårdrock men jag hitter ingen sex-kants nyckel så jag kan inte byta strängar..... 😕😮😆

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Haha! Nä men jag har inte spelat på min rockyxa på två tre år. Så den behöver lite kärlek innan jag roterar den. Och det blir fel med tunga riff på en Fender tycker jag.....

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

ja jag såg hur MMA har blivit. Vi kallade ibland shootfighting för MMA back in the days. Bara för att det också är ett hoppkoka v en massa kampsorter. Det är den formen så påminner mest om Gendai Budo Kai som jag tränade.

MMA SUGER!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Näe, vad är det som suger?

För mycket brottning emellanåt iofs, men annars diggar jag det. Shoto är ju typ 97% brottning, i varje fall de matcher jag sett. Tror det sändes för några år sedan på Viasat Sport. Sådana gånger är K1 mycket roligare, precis som Sadam var inne på härom dagen.

Ignashov hade grymma knän i K1, och Cro-cop var ju alltid asball. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...