Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

nä klart normalfallet inte är kul att kolla på men orealistiskt tror jag knappast. eller beror väl på vad vi pratar om, att det kommer nån kille som zac och äger skolans största jock tror jag väl inte händer varje vecka, men att den maktstrukturen om man säger finns och att det ser ut så som det gör tror jag är vanligt

Link to comment
Dela på andra sajter

nä klart normalfallet inte är kul att kolla på men orealistiskt tror jag knappast. eller beror väl på vad vi pratar om, att det kommer nån kille som zac och äger skolans största jock tror jag väl inte händer varje vecka, men att den maktstrukturen om man säger finns och att det ser ut så som det gör tror jag är vanligt

kanske delvis, men knappast att hela skolan är strikt uppdelad i nån hierarki som alla följer som slavar. det låter ju som mellanstadietjejer. har ärligt talat svårt att tro att det är så jävla stor skillnad på usa och sverige där.

se även tv tropes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erkänn ni såg den bara för att jag sade att jag sätt den. Då tänkte ni såhär:

"Jaha, Memphis såg en film som hette 17 again, jag vill oxå vara lika cool som Memphis så jag tar oxå och ser den."

😛

jo, var rätt kul när han ägde honom i matsalen. Men bäst i hela filmen var ju hans "farsa" som var sä sjuuuukt tv-spels nördig och skön när han raggade på rektorn hela tin! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan e det ganska skojjigt att fejjan buggar så himla mycket. Fantastiskt att en så enormt stor och välkänd sajt inte kan anställa bättre programerare som kodar bättre. Istället händer sånt här varje dag:

"Oj! något gick fel"

"Transport error",

"script error",

"går inte att visa bilder för tillfället, försök igen senare",

"gick inte att hitta chatten",

osv.

Såhär skojjigt e det:

smiley-dance014.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...