Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar vad jag få om jag dubbar mina bilringar och säljer dem? 😕

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)
Postat
🙁😕☺️😉😛😄😆
k9 (oregistrerad)
Postat

haha! Fan vad jag är "bror duktig" ibland här på forumet.... Tycker att det är kul att försvara den som alla hugger på i vissa trådar...

Postat

hm.. googlade på "bror duktig" för att hitta någon bild. Vet inte om den säger så mycket men jag kör ändå:

blogg_19259.JPG

k9 (oregistrerad)
Postat

Nä nu ska här lagas mat. Fiskpinnar och chili/curry-ris.

Recept: Ingredienserna är fiskpinnar, chilisås och curry. Stek fiskpinnarna. Koka riset i chilisåsen och tillsätt curry. Ät när det är fardig kokat och stekt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Memphis du är dum!! 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

Funkar lika dåligt till kyckling också...

Postat

men det lät inte så gott 😛

Chili med Curry? på fiskpinnar? 😠

Men om du bjuder hem mig på middag så smakar jag gärna. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Annars så kam man ta ingredienserna i munnen och värma bastun till ca 250 grader. Sedan är det bara att basta maten varm. Då får man en ökad och naturlig sälta på köpet.

Postat
Annars så kam man ta ingredienserna i munnen och värma bastun till ca 250 grader. Sedan är det bara att basta maten varm. Då får man en ökad och naturlig sälta på köpet.

😠

k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe det är faktiskt gott. Men man får vara lite sparsam med hur mycket chili och curry man använder så att det inte blir förstarkt.

Mycket av det som funkar till kyckling funkar till fisk med...

Tyvärr så har jag bara en portion ris hemma. Men vi kan kankse ta det en annan dag? 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

Bilden du hittade på "Bror duktig" var ganska lik mig. Förutom att jag har blåa ögon, kort och lite gråare hår, en aning mindre näsa, jag är lite fulare och ser mindre smart ut än jycken på bilden. Men vi ser ut att vara lika slöa tycker jag.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hej hej! Hemskt mycket då! 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu ringer min mat och sovklocka... laters!

(eller snare så skäller min mat-, sov- och jag är nödig- klocka)

Postat
Nä nu ska här lagas mat. Fiskpinnar och chili/curry-ris.

Recept: Ingredienserna är fiskpinnar, chilisås och curry. Stek fiskpinnarna. Koka riset i chilisåsen och tillsätt curry. Ät när det är fardig kokat och stekt.

Nää det låter inge gott. De få ggr jag äter fiskpinnar vill jag ha potatis å citron..kanske spenat eller remouladsås

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.