Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)

haha! Fan vad jag är "bror duktig" ibland här på forumet.... Tycker att det är kul att försvara den som alla hugger på i vissa trådar...

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nä nu ska här lagas mat. Fiskpinnar och chili/curry-ris.

Recept: Ingredienserna är fiskpinnar, chilisås och curry. Stek fiskpinnarna. Koka riset i chilisåsen och tillsätt curry. Ät när det är fardig kokat och stekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Annars så kam man ta ingredienserna i munnen och värma bastun till ca 250 grader. Sedan är det bara att basta maten varm. Då får man en ökad och naturlig sälta på köpet.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hehe det är faktiskt gott. Men man får vara lite sparsam med hur mycket chili och curry man använder så att det inte blir förstarkt.

Mycket av det som funkar till kyckling funkar till fisk med...

Tyvärr så har jag bara en portion ris hemma. Men vi kan kankse ta det en annan dag? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Bilden du hittade på "Bror duktig" var ganska lik mig. Förutom att jag har blåa ögon, kort och lite gråare hår, en aning mindre näsa, jag är lite fulare och ser mindre smart ut än jycken på bilden. Men vi ser ut att vara lika slöa tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä nu ska här lagas mat. Fiskpinnar och chili/curry-ris.

Recept: Ingredienserna är fiskpinnar, chilisås och curry. Stek fiskpinnarna. Koka riset i chilisåsen och tillsätt curry. Ät när det är fardig kokat och stekt.

Nää det låter inge gott. De få ggr jag äter fiskpinnar vill jag ha potatis å citron..kanske spenat eller remouladsås

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...