Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Moderator(er): Soundborn Moderator(er): Soundborn Moderator(er): Soundborn Moderator(er): Soundborn Moderator(er): Soundborn Moderator(er): Soundborn Moderator(er): Soundborn

Postat

MoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMore

MoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreM

oreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMoreMore

k9 (oregistrerad)
Postat

Åh fan! Trodde du var en kille.. men om du skriver med musen så... 😕

Postat

234567890+qwertyuiopåäsdfghjklöä'<zxcvbnm,.-"#$%&/()=?QWERTYUIOPÅÂSDFGHJKLÖÄ*>ZXCVBNM;:_©@£½¾|[]}\@ł€¶ŧ←↓→øþӧæßðđŋħjĸłøæ@|«»¢“”nµ·⩦¡⅛¥⅜⅝\{}°¿ΩŁ®Ŧ¥↑ıØÞǺƧЪŊĦJ&ŁØÆ<>©‘’Nº×÷

Nu har jag vart produktiv.

k9 (oregistrerad)
Postat

sry men jag kan inte läsa ryska 😕

Postat
sry men jag kan inte läsa ryska 🙁

Футбольные фанаты устроили погромы на улицах французского Марселя. Причиной тому стало поражение сборной Алжира в отборочном матче чемпионата мира против Египта. Представители местной алжирской диаспоры вышли на улицы и стали громить витрины магазинов, поджигать яхты и автомобили!!!! 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmm är inte så kul att leka ryskaposten på två..... så vi kan väl bara hångal lite istället? 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

Och med det menar du? 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe! Kom att tänka på att jag en gång åkt bakom en skåpbil från JAM som hade bakdörrarna öppna.. man hoppades ju att de skulle tappa något på sätt och vis... 😕

Postat (redigerat)

Shit, that´s a lot of money. 😕

Förrförra somarn slet jag ut min sommardäck asmycket, så i sommras orkade jag inte köpa nya så jag drog ut dubbarna på mina vinterdäck och vips, Sommardäck! 🙁

Skulle ändå skrota skiten typ.

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag som tycker att det är dyrt med 1000 kr för dubbdäck till min MTB...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.